Ferarri by panerai

Medlem
30. april 2008
Innlegg
58
Hvor kult er det egentlig med er Ferarri klokkene som Panerai lager? Jeg får muligens sjangs på å få tak i en, men føler at denn er litt sånn geek. og wannebe selv om den koster relativt mye. Det er liksom ikke like kult som å eie en ferarri bil.
 
Det er vel ingen tvil om at Ferrari serien til panerai ikke er blitt noen stor suksess. Har sett en kar med en ferrari by panerai klokke i norge og han hadde akkurat satt fra seg sin gule ferrari og var medlem av norsk automobilklubb :D

For meg er det slike mennesker som disse klokkene passer best på! men hver sin smak! Noen av de er jo svært stilige.
 
Ferrari klokker er heller ikke noe for meg. OK er du en ihugga Ferrarifan så skjønner jeg jo at man vil ha en
klokke som passer. Men hvis du har en vanlig bil eller ikke bil i det hele tatt, kan du like godt
kjøpe deg en Pam.
 
Som flere sier her, bør man nesten ha bilen for å ha klokken. Liker generelt ikke co-brandede klokker som Ferrari Panerai, Aston Martin JLC etc.
 
Nei jeg har ikke fått intrykk av at de ikke er like hotte som originale pam'er. Jeg skal få se den i morra men jeg betviler at det blir noe gitt. Er som dere sier. kjøp bilen først også kan det se kult ut med en ferrari klokke. og det må skje i den rekkefølgen.
 
Ja det er jammen meg sant. jeg gikk Regent Street tidligere denne uka og der åpner det snart en diger Ferrari butikk!!!! tror neppe det er for å selge biler!!!
 
Jeg så på denne Ferrari Paneraien i dag. en Gul crono med gul gator reim, lmt til 700 eks. Den var fet nok og jeg likte serøst vekta. men den ble veldig gul og egneltig ikke så mega fet klokke. er mye jeg har lyst på før denne.