Felger

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Det nærmer seg tid for sommerhjul igjen :D

Det er et virvar av tilbud og priser "der ute", ønsker derfor noen tips om hvor jeg kan få kjøpt noen 18" gode / kule felger til en A4 Avant 2011 mod.
Behøver ikke være OEM og gjerne til en hyggelig pris.

Tips gjerne via PM.

Takk! ;)
 
Jeg har handlet hos Christer og gutta i mange år hos dekkskift.no. Fantastisk service og kompetative priser.
De holder til i underetasjen på en låve ute i rælingen, men la ikke det skremme, utstyret er topp moderne og de vet hva de gjør.

Er ikke sponset av dem eller noe sånt, bare meget fornøyd med servicen gjennom årene.
 
Er også i dialog med dekkskift.no og har et godt førsteinntrykk. Ikke billigst på pris, men sikkert veldig flinke.
 
Er også i dialog med dekkskift.no og har et godt førsteinntrykk. Ikke billigst på pris, men sikkert veldig flinke.

Flere av disse har vært VAG entusiaster i mange år og har vært veldige aktive i VACN (kan hende de er det enda, men siden jeg ikke er det lenger er det ikke godt å si :p) og har levert mye til VW gjennom tidene..

Er ikke så mange dekksjapper som fikser det de gjør på de tidspunktene de gjør det i min erfaring :).
 
Folka bak PAR er flinke, men jeg har aldri likt firmanavnet. Det slår meg i beste fall som taktløst..
 
Et lite tips er at du holder deg unna de aller billigste. Er det kinaprodusert holder du deg veldig langt unna. Kineserne støper med trykk, de seriøse med vakum. Stor forskjell i kvaliteten, ifølge forståsegpåere som meg.
:D
 
Er også i dialog med dekkskift.no og har et godt førsteinntrykk. Ikke billigst på pris, men sikkert veldig flinke.

+1 Kjempe hyggelige og behjelpelige folk med mye kunnskap!! Kan anbefale dem på det varmeste :)