Feit gubbe med gull-Rolex slanker seg...men ikke samlingen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Artig lavt med 175?

175 for en mann er innenfor normalt register I Norge, gjennomsnittet (iallefall da jeg var på sesjon for endel år siden) er vel ca 179 så 175 er ikke «lavt», og iallfall ikke «artig lavt».

Og bare nevner at for de fleste land i verden er gjennomsnittlig høyde på menn faktisk under 170, endel land er snittet faktisk ned mot 160 for menn....
 
  • Liker
Reaksjoner: Makken og JanSkrotnes
Er en stund siden jeg har vært innom forumet, dette begynner jo å bli skikkelig trivelig.
I løpet av mine straks 10 år her inne kan jeg med hånden på hjertet nærmest utelukkende melde om om kun positive opplevelser her inne på Tidssonen. Man velger sine kamper med omhu slik at ‘bålet’ ikke får unødvendig tilførsel av verbal bensin.
Har fått mange gode venner her inne, både virituelt og ftf. Det som er så befriende er at de sosiale lagene som rangerer personer der ‘ute’ mtp hvilken tittel du har, blir nullstilt og bilmekanikeren snakker like godt med advokaten her inne. Husker et av gtg‘ene i Trondheim der vi var nordsjødykkere/professor/bruktbilselgere/studenter/statsansatte/osv......En deilig bukket som hadde en felles interesse og agerte deretter. Dette er mulig pga Tidssonen, og den horologiske plattingen vi stuer oss sammen på. Liker liker.....:)
Har også vært tilskuer til at div medlemmer her inne har kommet skeivt ut i starten og ble nesten listet opp som badguy’s, men som endret atferd og fremtoning og er i dag gode ambassadører for Tidssonen.
Er ikke det herlig da? Ingen ting er hugd i sten tenker jeg da om man ser bort i fra svindel og slikt faenskap.
Der er det nulltoleranse for min del.
Ønsker dere en fin dag, og husk på at du kan velge om du vil være frontruta eller insektet;)
 
Redigert:
Er en stund siden jeg har vært innom forumet, dette begynner jo å bli skikkelig trivelig.
@TimeLord - ingenting har endret seg! Jeg har hengt her inne i 10 år, og innlegget er overhodet ikke representativt for generell stemning og tiltale her inne - hverken nå eller tidligere. Det er fortsatt høy faktor av trivelighet her :)

Men akkurat som på den lokale puben, så er det av og til en som blir for full og absolutt skal tyne naboen litt. Han blir som her, pent og pyntelig gitt gult kort av dørvakt / pub eier @Jon Henrik og vist ut av lokalet for litt frisk luft. Han kommer nok tilbake om en stund når han forstår at de andre i "landsbyen" ikke synes hans opprop den kvelden var så morsomme som han selv syntes.
 
175? Det er jo artig lavt til å være mann. Anyway; jeg må enten krympe 20cm eller ta av 20kg.

Kan selvsagt kappe lårbeina med 20cm, men tviler på at jeg vinner frem på den måten - så jeg satser på at trim og styrketrening får meg ditt jeg vil. :)

Føler du deg mindre verdt enn andre, @Loevhagen ?
 
Det holder sikkert med tilbakemeldinger til @Loevhagen nå. Tror han forstår poenget neste gang han logger inn og leser tråden :)

Enig, men tar seg ikke særlig godt ut at andre innlegg prioriteres før en beklagelse i denne tråden. Det å vise at man er voksen nok til å beklage er en forutsetning for at folk skal «forgive and forget» for å sitere @johage.

DCA77D2A-F28A-4B80-AE0A-28C28B5574F9.png
 
Men skylder han oss en unnskyldning?
Eller kan det ha blitt skværet opp de i mellom, ved PM eller andre måter?

Det pekes finger mot en som sleiver på tastaturet, mens det drar seg på med en lynsjmobb som krever offentlig skittentøyvask og unnskyldning? Kutt ut.
Hvis du mener dette er en lynsjmobb så ser vi på det begrepet noe ulikt.
For meg kan han gjøre som han vil, men jeg står ved det jeg mener en GG ville gjort.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.