feil på ny klokke???

Medlem
21. okt. 2013
Innlegg
123
Sted
sarpsborg
Akkurat fått meg en ny klokke en seiko srp311j1 den går fint men stillte daton å etter det så når klokken blir tolv så går dato hjulet halvveis rundt samme med dags hjulet klokken blir fort to til tre eller fire på natta føre hjulet er helt rundt er dette normalt? Unboxing bilder kommer forresten :)
 
Akkurat fått meg en ny klokke en seiko srp311j1 den går fint men stillte daton å etter det så når klokken blir tolv så går dato hjulet halvveis rundt samme med dags hjulet klokken blir fort to til tre eller fire på natta føre hjulet er helt rundt er dette normalt? Unboxing bilder kommer forresten :)

Tror dette er ganske normalt :) har hatt et par seikoer, og begge oppfører seg på samme måte som din.
 
Okey bra blei litt.nervøs :p for tror jeg stilte daton mens klokka var tolv å stilte litt feil vei å slikt dessverre så håper ikke jeg har ødelagt noe. :)
 
Helt normalt! Dette er fordi at man kan velge mellom 2 forskjellige språk på dagene. Du må bare "innom" det bortvalgte språket om natten! :) Flott klokke forresten. :mrgreen:
 
Ok tusen takk ja er utrolig fornøyd :D bare blei redd om jeg hadde ødelagt noe da jeg stilte daton kl tolv å stilte litt feil vei å sånne ting :)