Feeeett – LG Smartklokke

Invicta, alpha, parnis, Christopher Ward (som Daniel Wellington blir bra inspirert av) diverse indigogo-kampanjer. Mekaniske klokker er også for "trendy" folk og vanlige mennesker. Hvem vet hvordan smartklokkene ser ut om to, tre, eller fem år? Om noen kan skape et luksusprodukt mennesker som ellers hadde kjøpt Omega, Rolex, eller et annet av de velkjente merkene som mange kjøper på grunn av merket? Eller om de kommer til å bli en såpass vital del av en normal digital hverdag (om ti-femten år) at det bare er særinger som gidder å ta seg bryet med å ikke ha en, eller har en klokke på hver arm for å nyte et mekanisk armbåndsur på armen? Nei, vi får håpe Google Glass blir en hit, dere. :p

Mekaniske klokker kan jo bli gode på design, men neppe like tradisjonelle, mekaniske ur. For å ha et funskjonsområde, må de vel ha en skjerm med litt størrelse på? For ti år siden, hadde jeg sikkert syntes dette var dritkult. "Dessverre" har tidssonen endret mitt syn på armbåndsur. Enten det, eller så har jeg rett og slett blitt gammel.

Google Glasses er jo egentlig litt kult, men jeg vil neppe ha noe slikt før det blir til Google Lenses:)