Favoritt TV-Serier... Topp 3

Godt i gang med Game of Thrones. Trodde det skulle være noe ala Ringenes Herre, bare med drager. Så feil kan man ta. Fantastisk bra serie! Ferdig med 5 sesonger og overraskelsene bare fortsetter å komme

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Sesong 5, sier du?

1000020268.jpg

@Carrera Den er verdt å se uansett, bare ikke bestem deg altfor hardt for hvordan du synes avslutningen skal være. Jeg synes egentlig at slutten passet ganske godt inn med Martins form for historiefortelling.

Tyrion alene er verdt alle timene foran skjermen.

(Som historieinteressert og Total War-nerd er man riktignok ekstremt misfornøyd med nesten alle taktiske beslutninger i nesten alle store slag. Men det er man med The Hobbit også.)

@Carrera Den er verdt å se uansett, bare ikke bestem deg altfor hardt for hvordan du synes avslutningen skal være. Jeg synes egentlig at slutten passet ganske godt inn med Martins form for historiefortelling.

Tyrion alene er verdt alle timene foran skjermen.

(Som historieinteressert og Total War-nerd er man riktignok ekstremt misfornøyd med nesten alle taktiske beslutninger i nesten alle store slag. Men det er man med The Hobbit også.)
Enig om Tyrion. En fantastisk karakter.
Gleder meg fremdeles til hver gang jeg har tid til å sette meg ned og se en episode eller to, har ikke blitt skuffet én gang så langt.