Favoritt TV-Serier... Topp 3

Yes...

Endelig, seasong 16 av Top Gear gikk i går, jeg hastet hjem fra jobb og har sett den nå.

Utrolig morsomt, Anders vil like denne episoden! ;)

Ang. motorprogrammer så har TV2 ødelagt "autofil" med den nye vrien, TV2 Zebra hadde en bra spin-off som het Zebra Grand Prix men programlederen i sesong 2 er utrolig irriterende både og se og høre... :evil:

Mine topp tre:

1. Sopranos
2. Band of Brothers
3. The Wire

Er stadig på leting etter nye serier, men finner ikke noe som kan erstatte den godfølelsen som Sopranos ga meg... så det ender stortsett med at jeg ser den om og om igjen...

Mine topp tre:

1. Sopranos
2. Band of Brothers
3. The Wire

Er stadig på leting etter nye serier, men finner ikke noe som kan erstatte den godfølelsen som Sopranos ga meg... så det ender stortsett med at jeg ser den om og om igjen...

Akkurat samme her.
Er i gjennom 3 runde med Sopranos på DVD.:)

Eller klarer jeg å fylle tomrommet med:
Dexter - lettfordøyd moro
The Pacific - ikke BoB, men ok...
Pløyer gjennom Six Feet Under på DVD om dagen da jeg ikke fikk med meg alt på tv.

Uff dette er ikke lett... :(

Men for å gjøre det lettere tar jeg kun nåværende tv-serier.

1. Top Gear: rett og slett genialt!
2. Breaking Bad: underholdning på øverste nivå!
3. Entourage: dessverre er det kun en sesong igjen :(

Noen som har sett Generation Kill her da? Syyykt bra serie fra HBO. Samme type serie som Band of Brothers, men lagt til krigen i Irak.

Ellers er jeg veldig fan av Entourage og The Wire.

Generation Kill er en kjempeserie!

Men føler ikke den er helt den samme som Band of Brothers, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det. :confused:

Solsidan! (TV2/svensk TV4). Bare fått med meg noen få episoder så langt, men dette er til tider hylende morsomt, anbefales :)

http://www.tv4.se/solsidan

Ellers går jeg på veggen i Mad Men-abstinens fram til sesong 4 slippes på DVD (medio april, tror jeg)

Kjøpte sesong 4 av Mad Men i går, nå vet jeg hva som ruller på skjermen i helgen :D Ville gjerne vente til denne kom på DVD ...

Ellers ser jeg for tiden på Entourage sesong 7 og The Walking Dead. Ikke så viktig å ha disse på DVD ;)

Kjøpte sesong 4 av Mad Men i går, nå vet jeg hva som ruller på skjermen i helgen :D Ville gjerne vente til denne kom på DVD ...

Jaaa! Min kom i posten her forleden, men mye jobb og en oppmerksomhetskrevende datter har forhindret meg fra å få sett noe. Helgen står i Sterling Cooper Draper Pryces tegn:)

I helga blir det Dexter sesong 4.

Har bare sett sesong 1 av Mad Men, men tenkte å begynne på sesong 2 idag.