Favoritt TV-Serier... Topp 3

Til de av dere som er interessert i motorsykler eller bare har lyst til å se på en badass serie kan jeg anbefale Sons of Anarchy på det varmeste!

Kjøpte første sesong på DVD idag. Ingenting er som et maraton på 600 spilleminutter :cool:

Sesong 3 av Dexter er bra saker!

Alle sesongene er bra, men jeg synes sesong 2 og 4 var de beste.

Av andre serier så er det vel ikke noe som ikke er nevnt her, har sett mye på How i met... men ble rett og slett litt forsynt, føler ikke at det kommer noe vei. Ellers er jo The Big Bang Theory en udødlig klasikker som alltid slår ann. Hvertfall for min del, samboern skjønner det rett og slett ikke.

Sessong 4 av Dexter er helt rå.

Noen andre enn meg som har sett de (2) nye episodene av Entourage og Top Gear?

My bad.. Siste episode av TG er rå. Liker spesielt Masseratien :D

Ja Maseratien er utrolig grom! Elsker beskrivelsen til Jeremy av de tre bilene:
"You got the ballet dancer (Austin Martin Rapide), the hitman (Maserati Quatroporte), and someone whos been found at the bottom of the lake after two weeks (Porsche Panamera)" :D

Klarer ikke helt å engasjere meg i Mad Men..Prøvd 3 ganger :p

Ellers så har jeg i det siste trykket for gardinene, låst alle dører, dobbeltsjekket at gardinene er helt lukket og satt på skikkelig dårlig reality (flaaaaaaaaaau) :p Men jeg kan ikke noe for det.. Jersey Shore får meg til å rulle rundt av latter!

Droppet innom MTV her om dagen jeg også, men kan ikke si jeg ble imponert av Jersey Shore.

Å putte masse bolekiser sammen i en leilighet, filme at de sjekker opp damer og banker opp andre bolekiser falt liksom ikke helt i smak.

Har også startet på Mad Men. Er ferdig med sesong 1 og følger ivrig med videre. Eneste problemet er at det er en gedigen øvelse i viljestyrke for en eksrøyker å se den konstante dampingen som foregår.
Drikkelysten derimot stiller jeg ofte med en god maltwhisky.