Favoritt TV-Serier... Topp 3

Friends er en klassiker for meg, men av det som går på TV nå må det nok være:

1. Grimm
2. Sons Of Anarchy
3. House

Synes tv-serien Dag var utrolig bra jeg, hadde maraton med den i jula, og så begge sesongene iløpet av noen dager, Atle Antonsen spiller så utrolig bra i denne serien. Anbefaler den på det sterkeste:)

Jeg har kastet bort noen timer av livet mitt på "Walking Dead", og vil ikke anbefale andre å gjøre det samme. Første episode ver grei, deretter utviklet det seg til banal såpeoperaintrige. Hotel Cæsar med zombier. Styr unna.

Så akkurat ferdig sesong 6 av Dexter. Uff og uff. Håper virkelig ikke det kommer en sesong 7.

Tegneserien Archer er tåpelig underholdene :p
Ellers likte jeg blant annet Entourage, The Office (US) og Suits

Akkurat nå... Louie og Life´s too short, håper på en ny sesong med Curb. Av aktualitets program er det Daily Show som gjelder.

Really? Sesong 1-5 var jo kjempebra. Jeg som gledet meg sånn til sesong 6 :(

Dessverre, uten å fortelle for mye synes jeg mye av spenningen har blitt borte. Plottet er kult, men ting går dessverre for lett for mister Dex i sesong 6 :(

Hank is back! Syns Californication er en fantastisk serie med morsomme replikker og bra underholdningsverdi.

For øyeblikket holder jeg på å jobbe meg gjennom House. Har også hørt at How to make it in America skal være bra.

Hank is back! Syns Californication er en fantastisk serie med morsomme replikker og bra underholdningsverdi.

For øyeblikket holder jeg på å jobbe meg gjennom House. Har også hørt at How to make it in America skal være bra.

How to make it on America er neste serie på "se" listen her! Den står alt klar i hyllen, så må bare få satt den i spilleren og trykket på play:)