Farsdag

Medlem
6. juli 2014
Det er den 9. November 2014 idag, og det betyr inget annet enn farsdag. Selv er jeg oppe halv 5 for å pakke inn Rolexen hans og skrive et lite kort. Er oppe halv 5 fordi jeg nettopp kom hjem fra byen, men innpakningen ble vellykket sier nå jeg.

Min gave til pappa er en blå rem med clasp til hans Rolex yachtmaster 16623. Han er ikke medlem her inne - ENDA - selvom han eier en 16623 og en Breitling Transocean Chronograph. Legger ved bilder av endelig resultat, både av pakke og klokke med remmen festet.

Yachtmasteren får omtrent null armtid, siden han liker Breitlingen best. Han har vist interesse for å prøve sin 16623 på blå skinnrem, og takket være @Olando (ikke han som lagde remmen, men som viste meg til denne) så kan det hende at rolexen får litt mer kjærlighet fremover. Hvis ikke låner jeg den, siden det er far som har de dyre klokkene, men jeg som har den store interessen.

Bilder av farsgaven! (dårlig bilder, men tatt med to tusen i promille...) Snapseed-appen gjør underverker med bilder forsåvidt, anbefales.

209m7oj.jpg

15rbjog.jpg

10xabdi.jpg

Gaven la jeg på stolen hans. Dette fordi jeg ikke står opp før sent på dagen (fyllesjuke på vei!!!). Må jo holde hviledagen hellig?

Har du gjort noe spesielt for din far i dag? Isåfal; hva?

Redigert av en moderator:
Farsdag er en genial oppfinnelse.
Idag ble jeg vekket med frokost på sengen laget av mine to små samt kort og presang, 2 nye natoremmer.
Kan man ha det bedre?