Famous last words

Medlem
9. mars 2011
Innlegg
4.625
Sted
Oslo
Jeg på PM til selger: "Flott klokke du har... Jeg har hatt sansen for denne i lang tid. Dessverre har jeg ikke råd til den akkurat nå..."
Selger: "Har du prøvd den på armen? Du kan gjerne komme innom for å prøve... helt uforpliktende!"
Jeg: "Ja, det hadde vært hyggelig, men jeg skal altså ikke ha den... Har ikke penger! Men å prøve hadde jo vært gøy..."

Joda... Dere skjønner alle hvilken vei dette bærer... Ti minutter etter å ha prøvd modellen på armen for første gang tar jeg dette WS'et i bilen!

20131110_102715.jpg


Not to self! Selvinsikt og impulskontroll trenger kalibrering!

Til dere andre! Vær varsomme med brukeren @kvasbo hvis dere ikke skal kjøpe klokke... Han er en hyggelig fyr med flotte klokker som han priser fornuftig... Livsfarlig kombo! ;)
 
Redigert av en moderator:
Grattis @boenna_69 - denne hadde navnet ditt written all over it, selv om din self-denial prøvde å slå inn vet vi jo at du sikklet på denne lang stund. Med null leveringstid er det jo bænkers!

Gleder meg til å få sjå denne live ved snarlig anledning
 
Redigert av en moderator:
Bet meg merke i den selv. Virkelig en nydelig klokke. Gratulerer med nytt! Og økonomi; Hva er nå det? ;)
 
Jeg på PM til selger: "Flott klokke du har... Jeg har hatt sansen for denne i lang tid. Dessverre har jeg ikke råd til den akkurat nå..."
Selger: "Har du prøvd den på armen? Du kan gjerne komme innom for å prøve... helt uforpliktende!"
Jeg: "Ja, det hadde vært hyggelig, men jeg skal altså ikke ha den... Har ikke penger! Men å prøve hadde jo vært gøy..."

Sagt på en annen måte:

Jeg på PM til selger: "Enable me, enable me, enable me"
Selger: "Har du prøvd den på armen? Du kan gjerne komme innom for å prøve... helt uforpliktende!"
Jeg: "Ja, jeg kommer med en gang så du kan enable me litt til"

:) Gratulerer med en nydelig klokke!
 
Det er godt noen tok ansvar og kjøpte denne! Virkelig en snasen chrono til en flott pris:)

Gratulerer så mye!