Takk.En flott samling, @Dazed! Her har det skjedd en utvikling siden første runde av klokkestafetten!
Samlingen har blitt kraftig slanket fra det jeg telte meg frem til var 14 klokker. Ja, den er dykkertung, men det er jo din samling. Flere klassikere som dekker både sprek skivefarge, gull/stål og ikke minst en Seiko SKX009. Jeg synes Tudor'en passer fint inn her.
Du savner en kronograf. Hadde dette vært min samling, så hadde jeg vurdert en TAG Heuer Skipper. Men en Monaco ville heller ikke vært feil.
Siden du liker dykkere, hva med en Sinn-kronograf? En 103 St? Eller den enda tøffere 103 St Ty Hd?
Vis vedlegg 407681Vis vedlegg 407682
@Eternamaniac: Utrolig mye flott i den klokkeboksen der. Tror min favoritt er Heuer 1550SG-kronografen. Skriv gjerne litt om klokkene her, det hadde vært interessant å lese.
Kan jeg spørre hva slags klokke det er i nederste skuff og bakre rekke, nummer tre fra høyre? En spennende månefase av noe slag?
Oppdatering; Patek måtte ut da livssituasjonen i dag, tilsier at ett dressur i boksen er mer enn nok. Rolex GMT «zombie» eller Rollesor/TT som kom inn istedenfor, er mer passende nåværende livssituasjon (tidlig pensjonistFår vel oppdatere til dagens status. Gull er nå ute og har blitt erstattet med stål, som passer meg og min stil bedre.
Vis vedlegg 293691
Glimrende samling med tre ur. Enig at det kanskje var litt overkill med 2 av 3 som dyre dressur. Dette virker jo å være en mye kjekkere løsning i praksis. Stilig at du gikk for Zombie - regner med den skinner flott opp i sollyset!Oppdatering; Patek måtte ut da livssituasjonen i dag, tilsier at ett dressur i boksen er mer enn nok. Rolex GMT «zombie» eller Rollesor/TT som kom inn istedenfor, er mer passende nåværende livssituasjon (tidlig pensjonist) - og da uten en daglig “business casual dresscode”.
Vis vedlegg 408433
Den var sinnsykt lekker! Regner med det blir et utrolig fint spill i de blåe rillene under sola?Den klokka nummer tre fra høyre er en Perrelet Moonphase, ref A1039/5,