Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Min boks

IMG_2061_zps6be5b8fd.jpg

Slik ser boksen ut per dags dato:

Bestefars Longines
3xOrient - Mako xl, Sun & Moon og Bambino
Tudor BB
Seiko 6309-7290
Lancet Chronograph
Omega Speedmaster 3560.50
Victorinox I.N.O.X

Har funnet ut at jeg har en liten lenkefobi. Ser bra ut på andre men ikke på meg. Skal vurdere det når neste kommer inn, da det sikkert bare er en vanesak;)

Mako xl forsvinner nok ut og noe nytt kommer forhåpentligvis inn i nær framtid.

Leeenge siden jeg har bidratt i denne tråden. Beklager crappy bilde under nattbordslampen, men dette er altså klokkene jeg sitter på per dags dato.

Jeg håper å kunne kjøpe meg en klokke til snart, en mer klassisk variant, så får vi se hva som krysser min vei.

Redigert:
Leeenge siden jeg har bidratt i denne tråden. Beklager crappy bilde under nattbordslampen, men dette er altså klokkene jeg sitter på per dags dato.

Jeg håper å kunne kjøpe meg en klokke til snart, en mer klassisk variant, så får vi se hva som krysser min vei.

And all of a sudden var det klassiske alibiet på plass :cool:

Oppdatert bilde av mine automatiske samlet:
22-Zawatch-2080080_zps886698f9.jpg

(vet ikke helt hva som har skjedd med crappy kvalitet. Photobucket som komprimerer tror jeg)

WTB: Større boks :)

Oppdatert pr feb 2015.
Det har gått nesten 3/4 år nå uten noen endringer i boksen, da jeg rett og slett har vært kjempefornøyd med samlingen. Men det var på tide å få inn noe nytt! Planen var egentlig et penere dress ur, som jeg føler mangler i samlingen.
Hulken har lenge stått på ønskelisten og da et strøkent eksemplar dukket opp måtte jeg ha denne! Deilig å få denne inn i samlingen, selv om boksen for lengst er "full" ;)

Mulig litt dårlig gjort, men en Seiko Diver, to Citizen og en Vintage Omega Seamaster fikk ikke være med på familiebildet..

Oppdatert pr feb 2015.
Det har gått nesten 3/4 år nå uten noen endringer i boksen, da jeg rett og slett har vært kjempefornøyd med samlingen. Men det var på tide å få inn noe nytt! Planen var egentlig et penere dress ur, som jeg føler mangler i samlingen.
Hulken har lenge stått på ønskelisten og da et strøkent eksemplar dukket opp måtte jeg ha denne! Deilig å få denne inn i samlingen, selv om boksen for lengst er "full" ;)

Mulig litt dårlig gjort, men en Seiko Diver, to Citizen og en Vintage Omega Seamaster fikk ikke være med på familiebildet..

Mangler ord... Rett og slett fantatisk :D

Oppdatert pr feb 2015.

For en fantastisk flott samlinggrattis med god smak!

Vinterferie er hyttetid. :) 14060 og 16570 var ikke med på bildet fordi de var der klokker skal være; håndleddet til kona og undertegnede.

10954841_793768264039367_1975799011_n.jpg

Redigert:
Har ikke vært aktiv her på sonen men liker å lese her. Stor kunskap blant medlemmene og mye interessant.

Redigert: