Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Dette er virkelig en helt herlig femmerbande. Om det skulle vært noe, så synes jeg at du kledde 5167'en :D Hvilken årsmodell er pepsien?

Takk @Trymulf! Hvem kler ikke en 5167? ;) Det er en helt fantastisk klokke og den absolutt mest komfortable klokken jeg noen gang har hatt på hånden. Problemet var bare at jeg savnet Sjokotona'en såpass mye at den måtte gå (igjen..) :eek:

Pepsien er en 77/78 modell.

Redigert av en moderator:
.
Jeg tenker av og til om meg selv at jeg er ingen flipper, ser at alle andre er det... :p

Vet ikke helt hvor jeg befinner meg på tidslinjen til @Greg, men jeg har kjent på trøttheten som @crown guard beskriver av og til.

Jeg kikket ned i boksen min for noen uker siden og tenkte at her er det mye fargeløst stål...

Nå ser det slik ut, litt færre klokker men mer farger!

Photo%2002.11.14%2C%2012.56.16.png

• Liker
Reaksjoner: CHH
.
Jeg tenker av og til om meg selv at jeg er ingen flipper, ser at alle andre er det... :p

Vet ikke helt hvor jeg befinner meg på tidslinjen til @Greg, men jeg har kjent på trøttheten som @crown guard beskriver av og til.

Jeg kikket ned i boksen min for noen uker siden og tenkte at her er det mye fargeløst stål...

Fantastisk firkløver @Bluebear! Nyt dem :D

.

Bortimot den perfekte boks @Bluebear
cheers.gif

Min boks med mine og @andres sine klokker :cool:

dslANs7.jpg

0NiyC6o.jpg

Mi25LoT.jpg

acnorway: Rolex 16710, Zelos Helmsman, Movado Museum, Schaumburg Perpetual Moon, Omega Speedmaster Pro, Omega Seamaster Pro, IWC Ingenieur og Panerai 351.

andres: Rolex 16710, Rolex Explorer II, Helson Sharkdiver og Frederique Constant Slim Moonphase

• Liker
Reaksjoner: Trixxuz