Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Respektabel samling Allinoe! Er sugen på pepsi selv for tiden. Grattis med den! Men den dere Doxaen synes jeg du burde bytte ut med en skikkelig vintage (ahem) ;)

Respektabel samling Allinoe! Er sugen på pepsi selv for tiden. Grattis med den! Men den dere Doxaen synes jeg du burde bytte ut med en skikkelig vintage (ahem) ;)

Hahaha, kanskje om det hadde vært en sharkie! Men den remmen du har på den er grisetøff, da!

Her begynner det å bli altfor homogent.
Med tanke på at 2015 bringer en 114060 så må nok neste ventepølse (hvis det blir en) bli litt mere av en farvelklatt. eBay vil dog annerledes. Eneste i min eie men ikke i boksen er Alpha på vei hjem fra skruing, sølv - så ikke mye farve å få der ;)

Savner jeg OM? Både ja og nei,
Nei fordi Sporken er alt den er og mer universalt classy/diskret i sort, men ja jeg savner den litt også FORDI den er orange :)

51a7bed0-e9a8-ab64.jpg

Sort er det nye sorte :)

Hoi, du har faktisk en Nixie Watch! Tøft!

Synes Nixie rør er tøft, har bygd meg ei bordklokke med Nixie rør og. I tillegg til tid så viser den dato og temperatur, har alarm og via ein optokobler kan alarmen brukast til å slå av eller på ting. Kan og koble til GPS eller mottakar for atomur slik at den alltid visar korrekt tid.

Boksen per idag, svært fornøyd med at fire går riktig så den femte måtte på armen idag
(tolker det dithen at det er god rotasjon i kombinasjon med manuell wind på et par av dem)
51a7bed0-fc62-3b87.jpg

Skal det til forandring så er det nok Sporken som sitter løsest, og den sitter ikke særlig løst :)

Siste tilskuddet er rålekker, adam, selv om jeg ikke er helt fortrolig med den på nato.

I min boks har det vært en runddans av dimensjoner siste året. Akkurat nå er jeg fornøyd.

IMAG0083-1.jpg

IMAG0085-1.jpg

Jeg skulle gjerne hatt en gmt master ii og/eller en dj ii, da jeg har funnet ut at fem klokker passer best for meg. Det får komme senere. Nå er flytting rett rundt hjørnet, og et stort hus skal fylles med nye ting. Godt det også :)

Her er samlingen sin ja, må si det er fire fra øverste hylle her!
Speedyen gjorde sig godt på lenke, får jeg bare hjem to nye endeledd og riktige baretter så er det nok slik den blir brukt.