"Fake" unboksing, men like gøy fordet!

jsf

Medlem
23. okt. 2009
Innlegg
860
Sted
Oslo
Dette er faktisk andre unboksing på en uke, men jeg rakk aldri å ta bilder av utboksingen, så dermed kommer en gjenopplevelse av utboksingen. Dette er et ur jeg har tenkt på i et par år, men aldri fått ut fingeren med kjøp. Timingen med skattepengene og Loberget sin annonse på kjøp og salg kunne ikke vært timet bedre! Stor takk til Lobergen for en ekstremt kjapp og ryddig handel! Kudos! :D Den havnet rett på nato og videre på armen og er der fremdeles. mmhm.


Første boks:

IMG_0874.jpg




Andre boks:

IMG_0877.jpg




hm, noen burde vel tippe hva det gjelder, men hvor er klokka?:

IMG_0880.jpg




Neimen, litt sky av seg.

IMG_0882.jpg




Stowa Marine Original, velkommen!

IMG_0885.jpg



IMG_0889.jpg



IMG_0894.jpg




Alt i alt, denne blir en keeper! :) Foreløpig hvertfall. Samlingen kommer ikke til å bli større enn dette ennå, men jeg vet allerede hvilket ur som skal inn, og antageligvis hvilket som må ut. Gleder meg!

IMG_0899.jpg
 
Så det var du som stakk av med denne ... no offense til Natoen men jeg er minst like spent reptilreimen til €300 som selve klokka nesten!

PICS!!!

Grattis med en keeper selv om vi andre håper snart kommer på K&S ;)
 
Så det var du som stakk av med denne ... no offense til Natoen men jeg er minst like spent reptilreimen til €300 som selve klokka nesten!

PICS!!!

Grattis med en keeper selv om vi andre håper snart kommer på K&S ;)

hehe, ja den reimen var jeg meget spent på selv, skuffet ikke! Dog, tenkte først en anelse lysere gråfarge. Skal få tatt bilder! :)
 
Så det var du som stakk av med denne ... no offense til Natoen men jeg er minst like spent reptilreimen til €300 som selve klokka nesten!

PICS!!!

Grattis med en keeper selv om vi andre håper snart kommer på K&S ;)


Jepp, show us the money !

Og Grattis :)
 
Jeg er ingen fotograf ennå, men slik ser nå Stowaen ut med alligatorreimen. Bildene er forøvrig uredigerte så kan sikkert freshe de opp litt. Skulle gjerne hatt en lyskilde til for å fremheve de blå viserne, men det får vi teste ut siden. :)


IMG_0967.jpg


IMG_0924.jpg
 
Så det var du som stakk avgårde med den ja, grattis.:p
Viserne på disse er jo bare helt rå.