Første ur? Hvilket?

Såvidt meg bekjent har ikke Sinn noen forhandler i Norge. Det du derimot kan gjøre er å sende de en email på hva du er interessert i så kan du få priser og kjøpe rett ifra produsenten :)

Jeg ville også anbefalt deg å ta en titt på Oris sine klokker, jeg personlig syntes også de har en del fine i den prisklassen!

De sinn urene var og pene å se til, finnes det forhandlere i norge som selger disse? Hvilken prisklasse ligger de i?

Ingen forhandlere i Norge, men du kan som sagt bestille direkte fra produsenten. Enkleste måten å finne prisene på er å se på denne siden: Sinn Uhren - Made in Germany - Jetzt bestellen im classic watch Uhren Shop. De har de samme prisene som hvis du betiller direkte fra Sinn. Prisene er inkludert tysk mva., så for å få prisen det vil koste deg må du trekke fra 19% og legge til 25% norsk mva.

Hvis du søker her på forumet vil du finne flere som er godt fornøyd med Sinn-klokker, bl.a. jeg. Lykke til med klokkekjøp. :)

Støtter Speedmaster Pro - måneklokken. Jeg, og mange med meg, mener denne hører hjemme i en hver klokkesamling.

Tror nok du finner et absolutt brukbart eksemplar ned mot 15.000,-.