Første unboxing på sonen: IWC Ingenieur 3227-01

Gratulerer med flott IWC. Denne står seg godt mot de fleste andre utboxinger i dag, bedre skussmål er det vel ikke mulig å få. Pøs på med bilder!
 
Gratulerer! Fikk nettopp denne modellen på lanken for to dager siden selv, og er strålende fornøyd. En meget pen klokke som tåler skikkelig mye juling. Lurer også på om den kan brukes som slagvåpen hvis det skulle oppstå en situasjon :)
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen!

Den ser ut som den tåler godt med juling, ja. Der Exploreren er mer subtil sporty morro og en fryd å se på der lyset leker mellom vinkler, overflater og kurver, er Ingenieuren tung, skarp og krever oppmerksomhet med en selvsikkerhet og finish et skikkelig inhouse-verk verdig. Heftig på alle måter, og et passende supplement til samlingen.

Flere bilder kommer. Må bare bli mer optimale lysforhold for mobilkameraet ;)
 
Denne klokken har alt! En klokke for entusiaster og kjennere...

Det har vært unbokset my flott her i det siste, men denne står ikke tilbake for noe!
 
Denne var lekker. Gratulerer :)

Jeg må innrømme at jeg av en eller annen grunn ikke føler så stor kjærlighet for IWC. Jeg tror ikke dette er bevisst, bare at enkelte merker går mer under radaren enn andre. Dette er imidlertid en av de klokkene som gjør meg nysgjerrig :)
 
Dette ble postet i "dagens klokke", men det skader vel ikke å legge det ut her også? ;) Fortsatt takk for superhyggelig tilbakemelding! :)

IMG_20130413_150836f_zpsfe715ab3.jpg