Første på Sonen?

Gratulere med informativ presentasjon av en flott klokke @Kohe321
Artig og følge deg etter at du totalt endret kurs for 1-2 år siden. Da hadde du som oss fleste nesten bare unboxinger av 'dusin' klokker.
Er lærerikt for oss andre, samt flott at noen utvider og utforsker den horologiske verden der ute. Er jo ikke bare Rolex og Omega der ute ;)
Ser at timeviseren har ett ganske kraftig og langt 'baklodd' og dermed nesten kan leses toveis 12/24 ish.

• Liker
Reaksjoner: Kohe321
Gratulerer med ubertøft ur :)

Takk skal du ha! :)

Gratulere med informativ presentasjon av en flott klokke @Kohe321
Artig og følge deg etter at du totalt endret kurs for 1-2 år siden. Da hadde du som oss fleste nesten bare unboxinger av 'dusin' klokker.
Er lærerikt for oss andre, samt flott at noen utvider og utforsker den horologiske verden der ute. Er jo ikke bare Rolex og Omega der ute ;)
Ser at timeviseren har ett ganske kraftig og langt 'baklodd' og dermed nesten kan leses toveis 12/24 ish.

Tusen takk @Phenix! Forøvrig en artig detalj du har lagt merke til med timeviseren, dette hadde jeg ikke tenkt på. 16:30 på dagen blir til 4:30. Dette betyr jo at om man kun leser av den høyre siden av klokken til enhver tid så får man tiden i 12-t format (1-12), presentert av enten baksiden eller fremsiden av timeviseren. Dette blir no nesten som en "jump hour", bare uten en hoppende timeviser som spretter tilbake til null etter tolv timer, men hvor andre siden av viseren tar over. :D

For meg passer det godt visuelt sett også da det på en måte fortsetter temaet om å dele skiven i to, akkurat som skiven selv er delt i to med blått og sort på hver side. :)

Dagens bilde:

20031220176_c7c1c6b723_h.jpg

Redigert:
Gratulerer med flott klokke, og masse lærerik informasjon. Har fått opp øynene for et merke jeg ofte har oversett ☺

• Liker
Knallstilig klokke og flott unboxing.
Kjekt å få litt historie på de ulike merkene, det er jo såååååååå mye vi ikke vet. :):):)

• Liker