Første på sonen?

Grattis PerØ, virkelig en verdig arvtager etter hulken dette:D Siklet på den opptil flere ganger selv, rett og slett helt rå!
Hadde de bare lagd denne i 42mm i tillegg så ...
Tror Sandvik har en også
 
Redigert:
Per, hadde du giddet å ta litt flere bilder, wrist shots osv? :)
Prøvde den med lenke på Bjerke i dag, pen sak!
 
Grattis med ny PO! Henger meg på Golballen og Tore; blått ER rått.:)
 
Per, hadde du giddet å ta litt flere bilder, wrist shots osv? :)
Prøvde den med lenke på Bjerke i dag, pen sak!


De som kjenner meg rett, vet at det kommer mere bilder. MYE mer bilder. Morgendagen er dedikert fotografering ;)
Det er jo litt pussig, men for meg er fotograferingen halve gleden med denne galskapet!
 
Grattis PerØ, virkelig en verdig arvtager etter hulken dette:D Siklet på den opptil flere ganger selv, rett og slett helt rå!
Hadde de bare lagd denne i 42mm i tillegg så ...
Tror Sandvik har en også

...ja, det var som pokker! ;)
Spotta en på "Dagens" i dag- en utpakking jeg må ha gått glipp av.... Jaja.... :cool:
 
...ja, det var som pokker! ;)
Spotta en på "Dagens" i dag- en utpakking jeg må ha gått glipp av.... Jaja.... :cool:

Betyr jo bare at det er minst en annen her inne som også har god smak:cool:
Og for oss andre så gir jo to stykk her på sonen er dobbelt så god sjangs at en av dem ender opp på kjøp/slag en vakker dag, lov og håpe i allefall;) Enjoy!
 
En skal ikke se bort i fra at denne her kommer til å fu... opp klokkeplanene for i år... Gratulerer med et helt vanvittig tøft ur altså :)
 
Grattis med nytt!!
Riktig så nydelig - det er både rått og flott med blått ;)

Amatøren spør: Vi snakker Liquid Metal-bezel her skjønner jeg, men er kassen i annet enn godt gammelt rustfritt med?!
 
NYDELIG, Per! :D Kjekt å se at det kjøpes Omega også..... Ikke bare Lolex.