Første, men kanskje ikke siste, klokke fra watch gang.

Medlem
11. aug. 2018
Innlegg
74
Sted
Førde
Kom ved en tilfeldighet over ei side som heter Watch Gang her i forrige måned. De har en sånn abonnement på klokker, billigste starter på 29usd og dyreste er 299usd i måneden(frakt kommer i tillegg og ligger på rundt 10usd) . Gjorde litt research på de, og det såg nå legit nok ut til at jeg fant ut jeg ville prøve en gang. Så jeg tok den billigste varianten til 29usd.

I denne pakka lover de klokker med verdi fra 50 til 150usd. Så jeg hadde ikke allverdens forhåpninger. Men uansett idag kom pakken.

Det var ei klokke fra ett merke som heter Elevon
rx6yNnA.jpg

egHOSMC.jpg


So far so good
7gPVO9s.jpg


Klokka er av 304L stål, med noe jeg vil anta er et generisk quartz urverk. Og mineral glass.
cacdEdm.jpg

SnxtZ2v.jpg


I følge hjemmesiden til Elevon koster denne klokka 195usd, men om det er den går for om jeg skulle kjøpt den i butikk vet jeg ikke helt. Kvalitetsmessig kjennes den helt grei ut på armen. Lenka føles ikke like billig ut som Seiko 5 lenka, og finishen er helt kurant. Ikke noe å rope hurra for, men helt greit for min del vertfall.
Tilslutt ett kjapt wrist shot, med en størrelse på 45mm, er den faktisk hakket for stor, til og med for mine håndledd, men men, kan ikke få i pose og sekk når jeg bare betalte 29usd for den. Hehe
xIuCnq5.jpg