Dude.. det der er ikke kult. Vet denne er rettet mot meg siden jeg faktisk kommer med min mening (som jeg presiserer er subjektiv) om at Tudor er budsjett-Rolex. Jeg har allerede tålt mye dritt og feilsitering i denne tråden for å komme med ordentlige argumenter. Jeg velger å ignorere slike folk. Men nå er det nok.
Du sier at min kommentar er: Idiotisk. Snobbete. Tullete. Å snakke slik om andre er ikke greit, og det må du være klar over.
Og at du i det samme åndedrag sier at Tag er konfirmant-klokke. Vet ikke hvem av oss som har mest feil, men jeg skal ikke synke ned på ditt nivå, så jeg nøyer meg med at vi begge er subjektive.
Jeg står for kommentaren. Tudor er budsjett-Rolex. Historisk sett stemmer dette på en prikk, og historien er nå en gang en viktig del av klokkemerkenes identitet. Rett på meg hvis jeg tar feil.
Ha-Lo @SoulG . Nå var det tydeligvis jeg som traff en nerve! Kommentaren min om Tag og konfirmanter er en åpenbart spøkefull måte å omtale Tag på (se også kommentaren til @Grendel som forsto den). Og selv om jeg er personlig enig med mange andre her inne at jeg ikke ville hatt Tag selv, var formålet mitt å fortelle @GeneralM at det er dumt å diskvalifisere et helt merke basert på tullete og subjektive kommentarer. Og det fra oss alle, ikke bare deg. At man er uenige her på forumet er helt naturlig og lov.
"Å snakke slik om andre".. "Synke til ditt nivå"... Ta inn piggene dine nå og ha en fin dag