Fødselsgave

Medlem
27. juni 2016
Innlegg
510
Sted
Oslo
Hei,

Fant ingen skikkelige tråder på dette så jeg lager en ny.

Vi skal ganske snart bli foreldre til en liten tass, og tenkte jeg skulle høre litt om hva folk tenker om fødselsgave. Dette er vår første, og jeg har lyst til å kjøpe noe fint til fruen. Hun synes konseptet fødselsgave er teit, men hun har samtidig bursdag ganske kort tid etter termin så jeg får kalle det en litt ekstra fin bursdagsgave.

Det må absolutt ikke være en klokke, men kan selvsagt være det. Budsjett 0-30k +/-. Tips mottas med takk!
 
Jeg synes det er en god grunn (eller unnskyldning) til å gjøre stas på fruen.
Selv kjøpte jeg et halskjede i hvitt gull med et anheng. Dette kan fruen bruke til vår datter er stor nok til å bruke det selv.
Thune har mye flott i forskjellige prisklasser. Så anbefaler å ta en tur innom de om du trenger litt inspirasjon.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Gratulerer så mye! Jeg kjøpte en enkel ring fra David Andersen til fruen sist hun fødte. Nå, når neste kommer om halvannen måned er jeg derimot litt usikker på hva jeg skal kjøpe, så denne tråden skal jeg følge :)
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Tror det ble Mulberry-greier begge gangene her, ble godt mottatt. Men da var det jo et «behov» der som ble dekket, hadde hele vaskeskapet vært helt fullt ville nok et kjede vært veldig aktuelt. Gjerne da noe såpass «clean» at det går til hverdags.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Jeg ga klokke og det ble utrolig satt pris på. Samt at datter kan arve etterhvert når hun blir eldre.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Tennisarmbånd, sjekk Tesori diamanter for å unngå Thune/David Andersen - markup på pris.