Fækkers. Andersmp is 30! Fækkers.

SATAN PULE! Køddår du? Sabla fin! Også splitter ny da gitt! Beklager ikke språket, denne fortjener det.

Dette er kanskje den eneste klokken jeg syns er mer attraktiv enn Nautilusen. Den er jo også fin i hvitt gull, men hvorfor ikke kjøre full pakke med gult gull? :) Digger den!

Grattis med flott klokke og bursdagen som kommer!


Misunnelige hilsener,
Genta
 
Grattis! For en rå klokke! Satt akkurat og tenkte at det er langt mellom IWC'ene her inne, men der kom det virkelig en godbit :)
 
Tja, hva skal man si ...Denne er godt inne på grail-listen min, og intet annet enn fantastisk lekker. Gratulerer med rundt tall, og ikke minst med meget god smak i klokker;)
 
Den der er sykt flott! Gratulerer! Ser at jeg snart må begynne å spare seriøse penger til min egen 40-årsdag.
 
Tusen takk!

PS! Jeg har fremforhandlet en dritbra rente av hun her:
lendo_woman_front.png
 
Neste stopp, luksusfellen @andersmp? :D

Uansett, gratulerer så mye! Kan vel bare beskrives med ett ord; rimelig fantastisk!:cool:
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med klokke fra den øverste hylle. Er vel ikke ofte urmakeren må ha frem gardintrappen for og plukke frem disse:p

Edit: At du hadde nerver til og la denne gå i postgangen med ditto risiko er modig gjort.....Ja nå var du vel mottaker,men anyway ! det er jo en klokke til 'over' 50K :mrgreen:

Mvh
Phenix