Årsjubileum
Nå har jeg hatt min Speedmaster i litt over året, og tenkte å gi en liten tilbakemelding på hvordan det har fungert så langt!
Alle mine "bekymringer" vedrørende denne klokken er gjort til skamme! Klokken er i daglig bruk, ingen problemer så langt, riper i hesalitglasset er ikke flere enn det bør være

, og det gir fortsatt den gode følelsen og måtte trekke opp klokken manuelt hver morgen.
"Problemet" mitt nå er at uret sannsynligvis trenger en service, samt at jeg har oppdaget Rolex Submariner (i likhet med så mange andre her inne). Jeg var nå i helgen i Oslo, og hadde planlagt en tur innom Urmaker Bjerke i Karl Johan for å forhøre meg om service, samt prøve en 116610LN på håndleddet.
Når jeg vel sto utenfor døren til Bjerke, opplevde jeg noe jeg ikke kan se på som annet en "divine intervention": Jeg bestemte meg rett og slett for å IKKE gå inn... Hadde jeg gjort det, hadde jeg med 99% sannsynlighet sittet med en Submariner på armen nå, ei klokke på service, og en bankkonto bunnskrapet for cash, med tilhørende ramaskrik fra min bedre halvdel når jeg informerte om at den planlagte ferieturen til sommeren måtte utgå pga klokkekjøp.
Oppsumert kan jeg trygt gi en kjøpsanbefaling til alle som vurderer en Speedmaster Pro, men med en advarsel om at du sannsynligvis ikke blir fornøyd med kun ei klokke!
Om noen har adressetips til til postordreservice på Speedmasteren mottas dette med takk...