Som tittelen sier, få se din Explorer 1 på noe annet enn den originale lenken. :cool:
Stonefly Støttemedlem Medlem 14. okt. 2018 Innlegg 308 Sted Norge i går 21:37 #1 Som tittelen sier, få se din Explorer 1 på noe annet enn den originale lenken.
holmby Medlem 20. sep. 2016 Innlegg 1.529 Sted telemark i går 21:45 #2 jeg kan jo bare håpe at det da vil være på lær. nato & gummi er fysj i enhver sammenheng. ja - ortodox bakstreversk, jeg vet Reaksjoner: Stonefly
jeg kan jo bare håpe at det da vil være på lær. nato & gummi er fysj i enhver sammenheng. ja - ortodox bakstreversk, jeg vet
Koonig Medlem 13. aug. 2021 Innlegg 160 Sted Ranheim i går 22:07 #3 Fikk denne laget av ei i Firenze som dere ser drev på med Panerai remer til vanlig, derav den svære spennen for uten det godt fornøyd med både utseende og kvalitet Reaksjoner: MikroKrone, Stonefly, holmby og 1 annen
Fikk denne laget av ei i Firenze som dere ser drev på med Panerai remer til vanlig, derav den svære spennen for uten det godt fornøyd med både utseende og kvalitet
Stonefly Støttemedlem Medlem 14. okt. 2018 Innlegg 308 Sted Norge i går 22:32 #4 holmby skrev: jeg kan jo bare håpe at det da vil være på lær. nato & gummi er fysj i enhver sammenheng. ja - ortodox bakstreversk, jeg vet Klikk for å utvide... Lær er pent det Reaksjoner: holmby
holmby skrev: jeg kan jo bare håpe at det da vil være på lær. nato & gummi er fysj i enhver sammenheng. ja - ortodox bakstreversk, jeg vet Klikk for å utvide... Lær er pent det
B Blodstrupmoen Støttemedlem Medlem 20. mai 2011 Innlegg 1.954 Sted Sunnfjord i dag kl. 08:46 #5 Sjølvsagt absolutt ikkje det trådstarter spurte om , men er no en explorer ihvertfall Reaksjoner: MikroKrone
C Chronodiver Medlem 31. juli 2011 Innlegg 3.960 Sted Sandnes i dag kl. 11:22 #6 Hirsch Arne siste året. Godt kvalitet. Reaksjoner: lobergen
A allak Medlem 30. mai 2012 Innlegg 612 i dag kl. 12:21 #8 Noen som kjører lær eller nato på Explorer 124270, den siste versjon av 36mm med spor i kassa?