Få klockor till salgu på kjøp/salg!

Medlem
11. juli 2008
Innlegg
270
Sted
Kalmar
Hur kommer det sig att det inte är så många klockor till salu?
Känner inte folk till konsten av flipping ? :D :D :D

Är det kanske inte så många som använder tidssonen ännu?
Någon som har site-statistik?

mvh
 
Regner med at Juice kan bidra med noe statistikk...... :roll:

Det savnes "fart og spenning" på salgssidene ? Vel, hva med å bidra selv?
Synes ikke en Omega SP er særlig fartsfyllt og spennende ! ;)

Ikke vondt ment, men forumet er nok litt for lite og kanskje litt for lokalt (foreløpig) til de store og spennende salgsobjektene. Men innimellom har det jo dukket opp noe.... f.eks: viewtopic.php?f=4&t=304
og : viewtopic.php?f=4&t=489
 
Brio : Jeg har da faktisk bidratt med minst 5 klokker på salgssidene. Ingenting spennende (for deg sikkert).
 
En liten tanke ...
Det jeg ser er at både Salg og Gallerikategoriene er forbeholdt de som er logget inn, dvs at man må være logget inn for i det hele tatt se at disse eksisterer. Hadde det ikke vært en ide å gjøre det slik at gjester kan se at kategoriene eksisterer, men ikke se innholdet i kategoriene?. Dette vil kanskje skape litt nysgjerrighet og flere vil kanskje opprette konto..
 
Jeg vil nok kanskje ikke ha lagt ut bilder av klokkene mine om galleriet var åpent for alle. Men Kjøp og salg er en mulighet?

Jævla frekt av Brio, ang Twcc. Og enda mer feigt (og blåse det av med en PM! Haha). Kritisere en av de som virkelig har vært aktiv på kjøpt og salg. Har selv kjøpt 3 klokker av den mann! Uproffe greier.
 
Takk for det Hauk!

Da har jeg bidratt på salgssidene med nytt ur for salg! Er alltid noe nytt som frister! Ikke greit å være flipper i disse dager :eek:
 
Nå skal kjøp og salg være åpnet for allmennheten. Galleriet er fortsatt kun for medlemmer av sikkerhetsmessige årsaker.
 
Juice skrev:
Nå skal kjøp og salg være åpnet for allmennheten. Galleriet er fortsatt kun for medlemmer av sikkerhetsmessige årsaker.

Tror ikke jeg fikk opp kjøp og salg før jeg logga inn i dag. Juice fix? :)
 
Nå er såvidt jeg kan se både kjøp/salg og galleri åpen for allmennheten.
Men det jeg sa i mitt forrige innlegg var ikke at innholdet burde vises, men at forumene burde vises, du må være registrert for å lese.men ikke for å se at selve forumet eksisterer. Dette stiller du inn på de avanserte rettighetsinnstillingen i Phpbbs administrasjonspanel. Altså Vis:ALLE, lese: REG, Poste:REG osv..

Mulig jeg ikke klarer å formulere dette på en korrekt måte så sjekk ut : Link (satt like gjerne opp et eksempel)

Her har jeg laget til et lite eksempel som illustrer det, slik jeg mener. Altså du kan gå inn på forumene under test å se det som ligger der inne, men under medlemmer ser du at kjøp/salg og galleri ligger men du kan ikke lese hva som er inne de forumene.


Dette vil etter min mening generere medlemmer på bakgrunn av nysgjerrighet for hva som ligger innenfor kjøp/salg og galleri.