Express over natt - ankommet nå

Gratulerer! Da er det bare å begynne å handle inn svart og brun croco (eller alligator) + all slags andre reimer. Nesten alt passer på Speedy.

Gratulerer så mye! Denne skal tafses og besudles på på onsdag. Jeg forventet en Sub unboxing, men dette er ikke noe dårlig alternativ.

Hey hey, gratulerer med fin speedy:D

Er det lov å spørre om hvilken av Omega urene du får best go`følelse av om dagen? Er på utkikk etter Omega selv, så da er det morro å høre fra en som har to fine modeller;)

Ps: Du motiverer veldig om dagen, med morsomme og nytenkende klokkekjøp.

Hey hey, gratulerer med fin speedy:D

Er det lov å spørre om hvilken av Omega urene du får best go`følelse av om dagen? Er på utkikk etter Omega selv, så da er det morro å høre fra en som har to fine modeller;)

Ps: Du motiverer veldig om dagen, med morsomme og nytenkende klokkekjøp.

Takk-takk!

Speedyen er helt nydelig å ha på armen, men jeg ser nok oftere på klokken når jeg bærer 2254.50. Det er noe helt spesielt med utseendet/designen på den. Speedyen er mer "sart" og glasset tåler nesten ikke at man ser på det uten at det blir riper. 2254.50 til dagligbruk og Speedy til kvelds- og helgekos blir nok refrenget her.

Gratulerer. Nå kan du sjekke tiden både høyt og dypt.:D

Tre minutter med polywatch og glasset ditt ser ut som nytt. Koster deg rundt 20 kr eller deromkring.
d7c1124e.jpg