Event: Urmaker Jacobsen 19.09 (Sinn, Breitling, MeisterSinger, Grand Seiko, Ressence)

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.109
Sted
Fredrikstad
wEVENT-2013-1050x580.jpg


Urmaker Jacobsen inviterer til event med Sinn, Breitling, MeisterSinger, Grand Seiko og Ressence (link).
 
Kommer så sant ikke jobb står i veien. Blir artig å se Meistersinger og Grand Seiko på nært hold.

Kanskje @krille og resten av folket som tropper opp kan finne noen gode kandidater til passarounden som skal holdes?
(selv om flertallet bestemmer) :)

Edit: Innlegg nr.800!
 
Redigert av en moderator:
Fin mulighet å få sett på Sinn T1 og T2 bl.a. Sinn har også kommet med et lite infohefte på norsk. Gleder meg og til å se Ressence igjen, ur som må oppleves, en av snakkisene på Baselworld. Og Grand Seiko er jo alltid gøy:)
 
Tror det blir fullt nok, kommer med to kompiser:) Gleder meg til å tafse på meistersinger.. Skal jeg kjøpe med en til Passaround MMXIII, @krille? Hehe..
 
Redigert av en moderator:
Kommer mest sannsynlig en tur, mye spennende å se på :) Hvis en har lyst til å sitte på fra Oslo sentrum, send meg gjerne en pm :)

Edit:
Der var plassen tatt :p
 
Redigert:
Kommer mest sannsynlig en tur, mye spennende å se på :) Hvis en har lyst til å sitte på fra Oslo sentrum, send meg gjerne en pm :)

Da har jeg klart å lure meg med:eek:

Gleder meg til å se på det Jacobsen har å vise frem.

@Thomas84
Du får sikkert en god deal på klokke når du møter opp klokkeløs;)
 
Redigert av en moderator:
Her kom jobb i veien :/ Dette så jeg virkelig frem til også! Dere får kose dere, og ta noen bilder til de som ikke møtte opp! :)
 
Det ser ut til at det vil bli en hyggelig kveld med både spennende klokker og hyggelig selskap!

Og ikke nøl med å si hei. Det er veldig trivelig å se ansiktene bak nickene. :)