Bezel
Støttemedlem
Enig!!! Frankrike overgår Danmark!Vive la France!
Du er avslørtFinland var ikke så ille da de stilte med Lordi....ehhh...nå fremstår jeg nesten som en MGP-kjenner
Heia Danmark!
Ikke lat som du ikke ser på.Ehh..at denne horrible seigpiningen de kaller underholdning får en egen tråd, er for meg utrolig.
Jeg vet hva det norske bidraget er, men utover det, ingenting.
Skjerpings karer. Vis hvem som har baller i heimen, og slå av sånt tøv. Makan!
Jeg ser på Downton Abbey, og jeg hadde før sett maling tørke, enn å se på sånt møl.Ikke lat som du ikke ser på.
Trådstarter her, om ikke du har skjønt det så er dette en sarkasme trådEhh..at denne horrible seigpiningen de kaller underholdning får en egen tråd, er for meg utrolig.
Jeg vet hva det norske bidraget er, men utover det, ingenting.
Skjerpings karer. Vis hvem som har baller i heimen, og slå av sånt tøv. Makan!
På jobb, men hører på på via radio altså?Jeg ser på Downton Abbey, og jeg hadde før sett maling tørke, enn å se på sånt møl.
Vis vedlegg 41923
Sarkasme eller ei, høyst unødvendig imho.
Trådstarter her, om ikke du har skjønt det så er dette en sarkasme tråd![]()
Det der gidder jeg ikke engang. Lev med det faktum at ikke alle er under tommelen til sin bedre halvdel.På jobb, men hører på på via radio altså?
Surpomp.Sarkasme eller ei, høyst unødvendig imho.
Det der gidder jeg ikke engang. Lev med det faktum at ikke alle er under tommelen til sin bedre halvdel.
Det der gidder jeg ikke engang. Lev med det faktum at ikke alle er under tommelen til sin bedre halvdel.[/QUOTE skrev:Skal det "bli noe på oss" får vi holde ut![]()