Etterlengtet utpakking

Gratulerer med ny klokke. :D
Herlig! Gratulerer så mye :D Nye Speedy er lekker(y)
Gratulerer med en flott klassiker (y)
Gratulerer med flott speedmaster og ikke minst opprykk på jobb! Knall tøff :)
Gratulerer med flott Speedmaster!
Gratulerer med knallfin klokke! Synes Speedy ser helt rå ut på den brune skinnreima.
Gratulerer så mye med flott klokke! Ser bra ut på lanken sjef.
Gratulerer med ny Speedmaster :)
Gratulerer så mye !
Nice - gratulerer!
Flott klassiker - gratulerer :)

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, folkens! :love:
 
  • Liker
Reaksjoner: Stonefly
Gratulerer så mye! Helt enig, den nye lenken er i en helt annen klasse :)
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
  • Liker
Reaksjoner: Marre og GrimReaper
Er gammel nok til at jeg fulgte fulgte Apollo 11’s ferd direkte på NRK TV sammen med salige Jan P. Jansen og Erik Tandberg (fikk lov å være oppe sent). Gratulerer med dette glimtet inn i historiens sus.

Hadde egentlig avskrevet denne klokka med et selvbestemt «denne er for stor for meg», inntil jeg prøvde den på under årets OWF. Forstod da plutselig at den faktisk er spot-on. Dermed er den på lista, men inntil videre får jeg bare misunne deg denne…
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Gratulerer så mye(y) Den nye modellen frister veldig. Den er et steg opp fra forrige modell - på alle måter (urverk, kasse og pris). Små visuelle endringer gjorde veldig positivt utslag, synes jeg; perfeksjonisme:love:
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Er gammel nok til at jeg fulgte fulgte Apollo 11’s ferd direkte på NRK TV sammen med salige Jan P. Jansen og Erik Tandberg (fikk lov å være oppe sent). Gratulerer med dette glimtet inn i historiens sus.

Hadde egentlig avskrevet denne klokka med et selvbestemt «denne er for stor for meg», inntil jeg prøvde den på under årets OWF. Forstod da plutselig at den faktisk er spot-on. Dermed er den på lista, men inntil videre får jeg bare misunne deg denne…
Aldri feil med litt historie bak klokkene! Du får teste litt ved neste gtg, så kan jeg sjekke ut den flotte Zenithen!
 
  • Liker
Reaksjoner: knb