Etterlengtet Omega endelig i hus

Medlem
18. juli 2012
Innlegg
352
Endelig har jeg fått tak i klokken som for min del startet denne galskapen.. :)

Da jeg i fjor sommer snublet over dette forumet var det akkurat en slik @Mogens hadde for salg og jeg ble helt besatt av. Jeg registrerte meg og sendte PM, men før jeg fikk somlet meg til å bestemme meg hadde den blitt solgt. Andre klokker ble kjøpt, og denne ble glemt. Likevel, hver gang jeg kom over bilder av denne måtte jeg stoppe opp og studere litt ekstra.. Flere har vært på bruktmarkedet siden, men da har ikke klokkekontoen tillatt kjøp. Men da @adamskater la ut sin for salg i går, visste jeg at denne var min. Og når samboer sier "Kjøp, det er en sexy klokke!", så er det jo hvertfall ikke noe å tenke på..

Anyway, avtale ble gjort, penger overført, og adamskater tilbød seg å levere den til meg på kontoret i dag. Snakk om service :) Kl 09.19 i morges tikket det inn melding om at han var på tur, etter det trippet jeg rundt kontoret som en liten unge på julaften. En liten halvtime og en hyggelig prat senere var klokken overlevert, og dagen min ødelagt. Det vil si, jeg slet med å konsentrere meg om noe som helst, istedet ble det mye studering av skiven i forskjellige vinkler og lys. Mange skjønner nok hvor dette bærer.

Nok prat, pics or it didn't happen:

Kjent boks
DSC_17311_zpsd841a890.jpg


Rødt inni..
DSC_17321_zpsa6f3ef32.jpg


Eh.. Dette er vel ingen Omega :confused:
DSC_17361_zps5bf5a4db.jpg


Stemmer det, Hamilton måtte jo i boksen da denne kom på hånden rundt lunsjtider :)
DSC_17371_zpsb05e4c74.jpg


Seamaster 2255.80 Electric Blue :cool:
DSC_1769_zps842e55e0.jpg


Pakken inneholdt også 2 natoer og en Toshi-rem
DSC_17611_zps86205d0c.jpg



Vanskelig å fange dynamikken i skiven med bilder, så slenger med noen flere:

DSC_17571_zps880c21b0.jpg

DSC_17541_zpse88b53c3.jpg

DSC_1764_zps71754da8.jpg

DSC_1767_zps048efdc9.jpg

DSC_17731_zpsef51936a.jpg

DSC_17741_zps8da7099b.jpg


Takk for hyggelig handel @adamskater, lover at denne skal bli tatt godt vare på.
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye, denne er bare helt fantastisk.
Er noe spesielt med disse klokkene, vet at adamskater likte klokken veldig godt, så det vil nok du også gjøre:cool:
God sommer...
 
Gratulerer med nydelig Omega! Skjønner godt hvorfor du har falt pladask. :)
 
Gratulerer med kjempeklokke! :D
Det var antagelig jeg som snappet klokka til Mogens foran snuta på deg i fjor sommer. :p Fantastisk vakker klokke som jeg hadde mye glede av inntil den forsvant i påsken!
Det er ikke umulig at den en gang skal erstattes. :D