Etterlengtet familieforøkelse!

Medlem
17. juni 2009
Sted
Oslo
La meg med begynne med å si at i denne posten er kjapp avlevering prioritert foran uvesentligheter som godt lys og fokusert kamera. Content is king.

Det har vært et visst hull i undertegnedes klokkeboks (de fleste her vil selvfølgelig si at denne klokkeboksen er mer for en sveitserost å regne, men pytt pytt). Disse to har rett og slett følt seg litt ensomme:

image002.jpg

Så da det endelig kom fremmedfolk til gards var de ikke sene om å ta nykommeren i nærmere øyesyn.

image003.jpg

image004.jpg

Slektskapet er åpenbart, men hvem er det som skjuler seg i denne ufokuserte, røde boksen?

image005.jpg

image006.jpg

Næmen! Er det deg, bestefar? :D

image007.jpg

Denne vil nok figurere en del i dagens framover :)

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner, alle sammen!

Dette er altså ur-speedy'en, 3570.50 med pleksi og stål baklokk. 2007-modell men helt nyservet. Jeg må innrømme at det var en litt schizofren følelse å få den på armen første gang, siden lenken er identisk med 2254'en min og det ellers er snakk om en stålklokke med sort skive.

Men speedyen vokser på meg i rasende tempo, det er en utrolig vakker klokke, og det sexy buede glasset gjør at jeg bare må ta en kikk, og en kikk til. Og sånn går no dagan :D

Bare vent til du begynner med diverse rem kombinasjoner. Blir nesten litt Panerai tendenser. Det finnes knapt en rem som ikke passer til Speedy.

Grattis!