Etablering av interesseutvalg for klokker/ur på Handelshøyskolen BI

Ble tatt imot på et frokostseminar på BI av en hyggelig fyr med en slik klokke:eek:
Vis vedlegg 109365
(Usikker på om han var student eller ansatt, men regner med at det er typisk utvalgsarbeid å fasilitere frokostseminar? Uansett, om dere har et aktivt klokkeutvalg regner jeg med dette er en kjenning:))

Jøsses! Trodde jeg hadde relativt god kontroll på klokkekolleksjonen på campus, men denne har jeg ikke sett før.
Tipper at frokostseminaret var arrangert av ansatte ved fakultetet :)

Alumni her! Med på en GTG dersom gruppen fortsatt er aktiv :)
Vi er fortsatt oppe og går - med jevnlige GTGs, så du er meget velkommen! Jeg er personlig nå uteksaminert fra BI og har gitt stafettpinnen videre. Ved interesse er det bare å sende mail til president.watch@sbio.no så får du nok invitasjon :)

• Liker
Reaksjoner: christoball og Genta
Ble tatt imot på et frokostseminar på BI av en hyggelig fyr med en slik klokke:eek:
Vis vedlegg 109365
(Usikker på om han var student eller ansatt, men regner med at det er typisk utvalgsarbeid å fasilitere frokostseminar? Uansett, om dere har et aktivt klokkeutvalg regner jeg med dette er en kjenning:))

Det viktigste @Genta;
Alt var vel bedre i Sandvika?

Det viktigste @Genta;
Alt var vel bedre i Sandvika?

Seff!!! Allikavel riktig valg...

Men bedre klokkeutvalg i Nydalen gitt:) Følte meg veldig alene med Rolex i klassen. Husker en annen DJ36 med blå skive og en Ålesundspike med pike-Datejust. Ellers bare ræl.