Dette er definitift et trivelig sted. Tror som andre er inne på at det har med takhøyde å gjøre, og en god evne til å skille sak og person. Selv om det er mange delte meninger her er det like vel gode muligheter for å diskutere ting.
Skal vel også sies at, for det meste, er dette en moderat kostbar hobby. Du må ikke være rik (jeg er dessverre ikke rik, da hadde jeg hatt mye flere morsome klokker), men du må ville prioritere hobbyen din som er sær nok til at fryktelig få mennesker jeg kjenner i det virkelige liv forstår hva jeg holder på med, selv på mitt begrensede nivå.
Kombiner det at man prioriterer hobbyen/lidenskapen/whatnot i livet med mangel på forståelse fra de man har rundt seg til daglig, så er det kanskje ikke så vanskelig å se at man ønsker å oppføre seg skikkelig når man mot alle odds har klart å finne en gjeng vattnisser som synes dette er like morsomt som en selv

.
Det at dette koster litt betyr jo også at man gjerne har folk litt over 13 års alderen her, det er flere yngre medlemmer som til og med er yngre enn meg med mine 29 og det er jo bare koselig - dette er ildsjeler med genuin entusiasme og interesse. Slike skaper ikke dårlig stemning og uhygge.
Og så hjelper det sikkert som andre har sagt at man tidvis treffes ansikt til ansikt for å gjøre en handel eller bytte eller titte eller tafse på annen manns ur, da nytter det heller ikke å være en apeloff på forumet på forhånd. Blir ikke mye tillit av slikt.
Nei jeg må si jeg synes dette er et koselig sted med koselige folk. God søndag

.