Erfaringer Watch-tool.de?

Medlem
6. nov. 2009
Innlegg
3.480
Sted
Østlandet
Noen som har erfaringer med kjøp fra denne nettsiden på noen måte? Vurderer å kjøpe noen ting der i fra, og lurer i den forbindelse på om det er good to go?
 
For en drøy uke siden bestilte jeg en klokkeboks derfra, har dog ikke mottatt den i posten enda.. Var en ryddig betaling etc. og fikk bekreftelse på kjøp/betaling ganske raskt. Ellers savner jeg et sporingsnummer på pakken og bekreftelse på at pakken er sendt. Uansett ser dette ut som en seriøs nettbutikk, og jeg vil nok handle derfra igjen.

Så kjør på maghas :)
 
Jeg har handlet der et par ganger. Fikk det jeg bestilte innen rimelighetens tid.
 
Sikker som banken.
Har hatt en god dialog og handel herfra for min del. Rask og effektiv håndtering, og oppfølging.
 
Godt å høre det er gode tilbakemeldinger, for da blir det nok en bestilling fra de i løpet av morgendagen:)

Hvordan var det i forhold til tid for dere, hvor lang tid snakker vi om til Oslo? 1uke, 2uker? ;)
 
Godt å høre det er gode tilbakemeldinger, for da blir det nok en bestilling fra de i løpet av morgendagen:)

Hvordan var det i forhold til tid for dere, hvor lang tid snakker vi om til Oslo? 1uke, 2uker? ;)

De er raske og effektive i oppfølgingen i Tyskland. Helt som du forventer det.
Dessverre har du alltid den relativt uforutsigbare faktoren som tollklareringen medfører, noe ingen andre enn posten selv styrer.
Vil tro 1-2 uker er et greit estimat.
 
De er raske og effektive i oppfølgingen i Tyskland. Helt som du forventer det.
Dessverre har du alltid den relativt uforutsigbare faktoren som tollklareringen medfører, noe ingen andre enn posten selv styrer.
Vil tro 1-2 uker er et greit estimat.

Det høres tyskt ut, misforstå meg rett:)

Bestillingen er gjennomført og betaling er godkjent, så da får vi bare håpe posten ikke har tatt helt sommerferie ;)

Man får kunn en epost bekreftelse på kjøp + en bekreftelse på betaling, er det slik at man ikke får noe mer info etter dette? Hadde jo vært greit å vite at og når pakken blir sendt, slik at det er mulig å følge litt med. Er det evt mulig å få vite dettte via mail korespondanse med watch-tool.de?
 
Du kommer sannsynligvis til å få en mail hvor det står at ordren er "expedited". Videre vil du få en mail med shipping info.