Erfaring med skywatches?

Medlem
20. juli 2015
Innlegg
21
Sted
Karmøy
Kjappt spørsmål, er det noen som har erfaring med skywatches.com.sg ? tenkte å bestille en SKX 009 K2 i bursdagsgave til meg selv. Er dette en legit side ?
 
Har ikkje prøvd denne sida, men bestillte skx009j1 frå creationwatches.com. Fri frakt og tok bare 4 virkedaga før den var framme, ingenting å klage på. Veit ikkje om dei har k2 versjonen, veit heller ikkje kva som er forskjellen då eg impulskjøpte uten å undersøke så nærme.
 
Jeg har bestilt flere ganger fra de og ikke hatt noen problemer. Sist gang bestilte jeg SKX009J og min erfaring er at de er like kjappe som creationwatches.
 
Har gode erfaringer fra skywaches, bare vær oppmerksom på at de ofte tar ekstra betalt om du ønsker å ha med boks.
 
Nettop bestilt en SKX009K Solid Oyster m/ box. Finnes det en liste her på forumet over thrusted sider på nettet som selger klokker ala creationwatches og skywatches?
 
Endte du opp med å måtte betale moms og fortollingsgebyr, eller gikk klokka rett igjennom uten noen ekstra kostnader som det gjør fra creationwatches?