Erfaring med Creationwatches.com?

Medlem
10. okt. 2010
Innlegg
1.156
Sted
Oslo
Vurderer å kjøpe meg en Seiko og ser at de har opptil 50% på de fleste modellene på creationwatches.com.
Noen som har erfaring med denne nettbutikken?
 
Sorry

Glemte i farten at det går an å søke i forumet. Det har jeg nå gjort og funnet mange svar. ;)
 
Bestilte selv 2 Seiko klokker derfra for noe måneder siden og det gikk i alle fall strålende :) Gode priser, servicen var rask og god ved spørsmål etc på mail og leveransen gikk mye fortere enn jeg trodde helt fra Singapore (valgte alternativet med sporing etc via FedEx)

Tror dette har vært oppe i noen tråder før og mener og huske at så godt som alle har samme gode erfaring som meg!...?
 
Bare pluss i boka, ekstremt kjapp levering, god kommunikasjon osv. Løp og kjøp med trygghet i min erfaring :)
 
Har hatt en rask og grei handel med dem for to tre uker siden, la også på de 30$ for rask sending. 3.5 dager til Norge, en uke fra Gardemoen til Nordland.
 
Wrist-shots? Skal bli.:)
Har planer om å sette en nato-rem på den. Gjerne noe annet enn sort. Har tenkt på rød og blå.
Noen som har tips til passende farge og hvor jeg kan handle?
 
ws

I dag dukket pakken opp på døren. Godt fornøyd med klokka. Planen er å få den over på en marineblå Nato, så fort Natoen ankommer. :)

5467874069


Hmm. Får ikke til å lime inn bilde fra flickr, så her er en link: http://www.flickr.com/photos/83451572@N00/5467874069/in/photostream/
 
Har hatt en SKX007 som eneste klokke i 8 år. Den er herjet skikkelig med og har gått knirkefritt, Helt utrolig klokke - kvalitet sett i forhold til pris er den uten sidestykke.

Måtte likevel kjøpe ny for en måned siden - den tålte ikke å bli gjenglemt på parafinovnen i 30 minutter, helt og holdent min feil. Den hadde sikkert gått i 20 år.