Erfaring med briljantwatches?

Medlem
6. jan. 2009
Innlegg
52
Sted
Trondheim
Heisann

Browsa forumet og fant ingen tidligere tråder om saken her inne...

Vurderte litt å kjøpe en klokke på briljantwatches og lurte på om det var noen her som hadde erfaring med dem eller kjenner til dem?
 
Tror flere i forumet vil kunne dele mine positive erfaringer med Johnny / Brilljantwatches. :D

De beste anbefalinger, men prut gjerne ! 8)
 
BRIO1368 skrev:
Tror flere i forumet vil kunne dele mine positive erfaringer med Johnny / Brilljantwatches. :D

De beste anbefalinger, men prut gjerne ! 8)

Så absolutt! En seriøs kar som alltid svarer på mailer og ikke minst holder ord. Kjapp og grei levering, og ikke minst oppfølging.
Anbefalles!
 
Ikke så mange røverkjøp kanskje, men seriøs forhandler som er til å stole på. Hvilket ur er det du vurderer, om man får lov å spørre?
 
  • Haha
Reaksjoner: Mr.Erling
Her god erfaring med Rolex-Jonny. Holder avtaler og det er mulig å prute litt med han ;)
 
Handlet en Speedmaster av Jonny for 3-4 år siden. Han er seriøs, nøye og møter til avtalt tid. Du kan, som nevnt over, sikkert få jekket av litt på prisen.
 
Vurderte en rolex submariner i gull og stål (blå skive)... Og jeg tenkte høre om en bedre pris... Har i utgangspunkt ikke mer budsjett enn 30 k, men innser at det er litt vel optimistisk... Så får se om jeg legger inn bud, har det ikke travelt heller.. Og det største ønsket er kanskje en panerai, har aldri sett ei slik klokke i virkeligheten, men er blitt ganske fæn etter å ha snoket her inne... Men de er sjelden å se på bruktmarkedet, har ikke peiling nok til å handle fra utlandet... Er Bjerke i gang med panerai forresten?

Og hva er realistisk prutepris på den rolexen jeg nevnte?
 
jallabert skrev:
Vurderte en rolex submariner i gull og stål (blå skive)... Og jeg tenkte høre om en bedre pris... Har i utgangspunkt ikke mer budsjett enn 30 k, men innser at det er litt vel optimistisk... Så får se om jeg legger inn bud, har det ikke travelt heller.. Og det største ønsket er kanskje en panerai, har aldri sett ei slik klokke i virkeligheten, men er blitt ganske fæn etter å ha snoket her inne... Men de er sjelden å se på bruktmarkedet, har ikke peiling nok til å handle fra utlandet... Er Bjerke i gang med panerai forresten?

Og hva er realistisk prutepris på den rolexen jeg nevnte?

Litt rabatt får du helt sikkert, men ikke i nærheten av ditt budsjett. Da ville jeg heller vurdert denne:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link

Riktignok fra 2000, men nylig service (som jo koster ca. 4.000 kroner) gjør at dette er et bedre kjøp. Vet intet om selger, men verdt å undersøke dersom dette er klokken du vil ha.
 
Jeg har kjøpt klokkker, solgt kokker, byttet og hatt kommisjonssalg med Rolex-Jonny, og har bare gode ord å si om denne fyren. Han er ryddig og seriøs, og holder avtaler.

Dog er det nok et litt for stort sprik mellom budsjett og prisforlangende til at dere vil komme til enighet rundt den aktuelle klokken du er interessert i.