Er SP ødelagt?

Har betalt for 2012 ja, men ser at støttemedlembadget mitt er vekk.

Trodde da hvertfall jeg hadde betalt for 2012 :p
 
Ah, det innlegget ble for (lite?) abstrakt for meg. Jeg trodde du filosoferte over at det er så mange på SP nå at den ikke er Privé lenger :)
 
Ah, det innlegget ble for (lite?) abstrakt for meg. Jeg trodde du filosoferte over at det er så mange på SP nå at den ikke er Privé lenger :)

Jeg er så pratesjuk at jo flere jo bedre. :p Selv om jeg har vært unormalt stille i det siste.
 
Hellane. Der var jeg støttemedlem igjen.
Om det ikke går helaautomastisk bøyer jeg meg i støver og tar av meg hatten. Reddet kvelden juice ;)
 
Ah, det innlegget ble for (lite?) abstrakt for meg. Jeg trodde du filosoferte over at det er så mange på SP nå at den ikke er Privé lenger :)

Nå finnes det jo også et Salon Privé Privé, SPP, for hard core brukere, og det er så Privé at selv de mest hard core har vanskeligheter med å finne det :D
 
Nå finnes det jo også et Salon Privé Privé, SPP, for hard core brukere, og det er så Privé at selv de mest hard core har vanskeligheter med å finne det :D

Pssssssst, du har blitt advart før at plappring om SPP kan medføre utestengelse. First rule: You never speak of SPP