Er jeg en tulling?

Medlem
11. des. 2010
Innlegg
890
Sted
Oslo
Jeg var en «early adopter» og kjøpte en Tesla P85+ som ble levert i september 2013. Byttet til en P85D i mars 2015 og oppgraderte senere til «ludicrous». Bilen er egentlig fantastisk og jeg har aldri hatt et eneste problem med den.
MEN, jeg er lei. Har lyst på noe nytt og på onsdag dro jeg opp til Autostern og bestilte den nye Mercedes E Coupe 400 4 Matic. Krysset av på omtrent alt på utstyrslisten. Det er selvfølgelig ikke særlig fornuftig. Bilutgiftene mine vil stige betraktelig og bilen er ikke særlig praktisk, selv om vi nå bare er 2 i familien.
Av og til vinner hjertet over hjernen. Vær så snill og back meg opp og si at min avgjørelse var den rette.




B3DAB378-D010-4B46-80BE-A0ED6AE6C66C.jpeg
5B84CDE4-A090-4EF2-B3FE-CA681CDD2769.jpeg
 
Ja. Du er en tulling. En Toyota på et par år, med lav kjørelengde er det fornuftige valget.

...bedre å være tulling da :D

Kul bil!
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ
OT og ikke rettet mot @Celter :)
Jeg liker Tesla. Jeg liker Mercedes. Elsker Porsche. Tesla har (nesten) revolusjonert og utfordret alle bilfabrikkanter når det kommer til transportbehov. Fantastisk jobbet av et så ungt firma.

Skjønner ikke hvorfor folk nærmest lar seg provosere av Tesla.

Ja, kvaliteten bør bli bedre. Men er ikke lenge siden de fleste merker hadde store problemer selv. Feks Mercedes Vito og E-klasse, som rustet som Fiat og Lada.

Men når det gjelder nytelse er det for meg 911...
 
Rett valg. Mercedes er som en solid Rolex Sub.
Solid og fornuftig. 2 trenger ikke en stor X.
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ
Tesla ruler innen el. biler, og skal ha sin ære for å tørre drive ting fremover. Men flott å se at det er petroleumslukende biler som fortsatt ligger hjertet nærmest og skaper gode følelser når det gjelder kjøreglede. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ
Jeg var en «early adopter» og kjøpte en Tesla P85+ som ble levert i september 2013. Byttet til en P85D i mars 2015 og oppgraderte senere til «ludicrous». Bilen er egentlig fantastisk og jeg har aldri hatt et eneste problem med den.
MEN, jeg er lei. Har lyst på noe nytt og på onsdag dro jeg opp til Autostern og bestilte den nye Mercedes E Coupe 400 4 Matic. Krysset av på omtrent alt på utstyrslisten. Det er selvfølgelig ikke særlig fornuftig. Bilutgiftene mine vil stige betraktelig og bilen er ikke særlig praktisk, selv om vi nå bare er 2 i familien.
Av og til vinner hjertet over hjernen. Vær så snill og back meg opp og si at min avgjørelse var den rette.




Vis vedlegg 64541 Vis vedlegg 64540

Det er aldri dust å velge motorlyd fremfor støvsugerlyd. Godt valg!
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper