Var ikke meningen å trolle her, det gjør jeg på KlokkerietSorry, jeg trodde du "trollet"?
Jeg har aldri påberopt meg å være noe "pris orakel" slik som denne Carsten figuren påstår på Finn.
516 som jo er laget i kun 200 ex og som er hærlig nerdete, har vel sitt publikum internasjonalt og kanskje ikke her hjemme skulle jeg tro.
Har du kjøpt det for 184' og selger det for 139' så er jo det brutalt da.
Var ikke meningen å trolle her, det gjør jeg på Klokkerietvanskelig å unngå tap på så sære objekter i Norge er jeg redd, men tar gjerne feil. Legger dne til 139 så ser vi.
@SpaceCowboy , hva mener du?
Jøss så mye tull i ett post da! Jeg er ikke medlem i MdG og jeg meldte meg ut av klokkeriet helt frivillig.Ett medlem i Miljøpartiet De Grønne vil alltid være ett troll, enten du er utestengt fra Klokkeriet eller ei.
Ett medlem i Miljøpartiet De Grønne vil alltid være ett troll, enten du er utestengt fra Klokkeriet eller ei.
Ett medlem i Miljøpartiet De Grønne vil alltid være ett troll, enten du er utestengt fra Klokkeriet eller ei.
Urmaker Gudbrandsen legger seg på klokkeriets saklighetsnivået i tillegg til å ta grunndig feil. Sees på Storo snart Gudbrandsen for å diskutere dette ferdig.Så alle som stemmer på feil parti er troll? Nazistene hadde vel ganske lik tankegang, hva er vel egentlig vitsen med demokrati når alle stemmer feil. Politisk ståsted har vel ingenting med dette å gjøre, eller?
Ganske enig med @KoffenBare en liten heads up før du tropper opp på Storo, @Julien. Tror verken Urm. Gulbrandsen er 26 år, eller bosatt i i Stavanger![]()
Vis vedlegg 33087
Hysj da! Ikke ødelegge moroa!Bare en liten heads up før du tropper opp på Storo, @Julien. Tror verken Urm. Gulbrandsen er 26 år, eller bosatt i i Stavanger![]()
Vis vedlegg 33087