Er dette en 1680??

Prøvde å komme i kontakt i går, men har ikke fått svar. Spurte om papirer fra Bjerke etter overhalingen og noen flere bilder.

Noen andre som har fått noe tilbakemelding?
 
Generelt skeptisk til salgsannonser hvor noen skal selge såpass dyre gjenstander og bare klarer å legge ved ett særdeles dårlig bilde...
 
Umulig å si noe som helst om tilstanden på denne utfra det rimelig ubrukelig bildet.
Og om så godt som ingen får svar fra ham, ja da lukter det jo ikke noe good guy akkurat spør du meg. Og til over 40k så er det jo en del som bør være på stell, som lik patinering på skive og visere (selvsagt ikke redial) sølv og ikke hvit datoskive, med open 6/9, riktig lenke, ikke polert ihjel, mest sannsynlig enten uten bezel pip eller med replacement pip i plast (lik, bare m luminova)

For en med alt dette på stell, så er ikke 42k ille, men for en som har mangler ihht dette (min pri liste såklart, men regner den som rimelig koscher. Og min 1680 oppfyller selvsagt alt, hehe)
Så bør den iallefall ikke mye over 40k. Det sagt, så har jeg blitt fortalt at Johnny (brilliantwatches) solgte en for 42k for et par år siden (2011?) Som ikke var så alt for fin, så verdien er jo hva markedet er villig til å betale selvsagt;)
Og, det renner jo ikke akkurat over av 1680 der ute heller.
Hadde du fått den for de 30k den er annonsert for, OG den er ekte, hadde det vært en knall-deal, nesten uansett stand. Men nå som vi snakker over 40k, og selger som nevnt ikke responderer, ja da hadde jeg latt den gå til noen andre ...
 
Redigert:
Jeg spurte høflig om stand/tilbehør og modelltype for et par uker siden, sånn ca.

Etter tre-fire dager fikk jeg følgende svar og kun det :confused:

46649451

Sendt fra min Samsung
 
Jeg spurte høflig om stand/tilbehør og modelltype for et par uker siden, sånn ca.

Etter tre-fire dager fikk jeg følgende svar og kun det :confused:

Virker som han ønsker at du skal ringe? Dette er jo et mobilnummer, antar jeg.

Forsatt et merkelig svar..
 
Noen som vurderer denne må jo bare ringe og sjekke! Vi må jo nesten bare vite stand osv, samt eventuelt om det finnes noe dokumentasjon på nevnte service (om ikke er det jo akkurat det verdiløst)
Lukter jo noe ugler her, men da det er Oslo basert krysser jeg fingrene på at vi får klarhet her etterhvert:D
 
Noen som vurderer denne må jo bare ringe og sjekke! Vi må jo nesten bare vite stand osv, samt eventuelt om det finnes noe dokumentasjon på nevnte service (om ikke er det jo akkurat det verdiløst)
Lukter jo noe ugler her, men da det er Oslo basert krysser jeg fingrene på at vi får klarhet her etterhvert:D

Jeg har sett klokken, og har tips til aktuell kjøper. Denne ble vurdert til en venn av meg.