apropos auksjon, vi burde seriøst ha fått til en ordentlig, åpen og ryddig auksjonsdel på K/S. Tenk så morro!![]()
For heller prøve å finne meg en 14060(M) eller en 16600 fra en av dere på TS![]()
De dukker opp med jevne mellomrom her inne. Du kan jo også lage en WTB. Lykke til![]()
Har sendt en mail til selger av denne for å høre om han er åpen for bud. Rolex Seadweller 16600 - FINN.no mobil
Hva tror du om klokka?
Uten at jeg er noe ekspert så synes jeg prisen er grei om den er nyservet. Dyr om den trenger service, da må du regne 5k i tillegg. Sjekk opp servicehistorikk med selger. Tolkning av bruksmerker kan også være litt individuelt. Om mulig bør du få sett på den F2F.
Generelt vil jeg si at både 14060 og 16600 er klokker som er relativt tilgjengelige, jeg hadde prøvd å beholde roen til et pent eksemplar dukker opp her inne. Har forståelse for at det er lettere sagt en gjort
Du kan også sende Mogens en PM, han får inn klokker hele tiden og der gjør du 100% sikker handel.
Du vil kanskje lese denne tråden ... http://www.tidssonen.no/forum/sikke...no-p%E5-oppdrag-tollvesenet-15135/index2.html
Lykke til med (annet) kjøp!![]()
Selger har ingen service dok.....men den går fint ref" selger. Er 5k for dyr etter min smak.Har sendt en mail til selger av denne for å høre om han er åpen for bud. Rolex Seadweller 16600 - FINN.no mobil
Hva tror du om klokka?
Selger har ingen service dok.....men den går fint ref" selger. Er 5k for dyr etter min smak.
Har kjøpt av ham tidligere. Topp karakter fra meg.
Rart ikke Finn.no har pålagt dem når de har gått gjennom annonsen å skrive når budrunden er slutt...
evt så burde de kanskje ha en nettside hvor bud oppdaterer seg automatisk, slik som qxl! Kanskje
de heller burde ha lagt den ut på qxl med link på Finn til qxl...
Hadde holdt meg unna den klokka der, kjøper bare ikke selger men pen klokke![]()
Anbefaler deg som nevnt i tråden å ta kontakt med mogens på forumet, der har du en 100% sikker fyr!
Lykke til![]()