Er morsomt å vise frem. Det er kloke ord du kommer med der timebandit, jeg har sett faren for lenge siden... Det er på det rene at jeg har elsket ur i mange år. Det er ingenting utenom min familie jeg har hatt interesse for i like lang tid. Selv om dette er en ny dimensjon ved "kjærligheten" er jeg rimelig sikker på at jeg kommer til å drive med dette i en eller annen form. Jeg har innsett at jeg ikke blir noe flinkere av å få et fagbrev raskest mulig, det er ikke der kunnskapen kommer. At jeg vil ta det er jeg rimelig sikker på, men det er kunnskap som må være i fokus, ikke et papir.
ChristianN, jeg har lest meg til at dette er et apparat som måler vanntetthet i ordets retteste forstand, før standardene med feks 100 m kom inn ibildet. Etter det jeg har forstått vil en måling med dette apparat gi grunnlag for om du kan svømme med uret. Totalt sett, vil jeg tro, uten å skrive det i detalj her, at apparatet vil gi en god indikasjon på om du kan dykke med uret ditt også, men det er ikke noe jeg vil garantere. Det er et apparat som jeg har forstått "holder" for den vanlige urmakerpraksis.