Siste status: Jeg har sovet godt i natt. Det jeg ikke nevnte når jeg opprettet denne tråden, var at min Black Bay var på vei i posten og ikke var prøvd på håndleddet engang. Jeg tenkte at det var en helt ok beater, men ikke noe mer. DER tok jeg feil! Denne (som jeg har på armen nå), klarte faktisk det kunststykket å bringe tilbake noe av godfølelsen jeg hadde med 116610! Det var mye mer "Rolex" over denne enn jeg hadde forventet selv med samme fabrikkeiere. Og opplevd kvalitetsfølelse og rett og slett godfølelse for et klokkehjerte! Den gikk 4 sek feil fra i går ettermiddag til i dag tidlig, så jeg for monitorere det litt og evt justere. Så denne skal i alle fall ikke ut igjen. Hvis jeg noen gang skal ha meg en Rolex igjen, tror jeg PO må ut.
Og kanskje skal jeg vurdere litt 16610 også? Kanskje jeg har sett meg litt blind på at jeg ikke kan gå tilbake på en "dårligere" modell i mine øyne. Men mindre lugs og mer sjarm som jeg hører folk sier kan kanskje veie opp mot ren teknisk kvalitet. Jeg får se hva fremtiden bringer. Takk for alle bidrag folkens! Jeg er i meget godt humør i dag med Tudor Black Bay på hånden. Lekkerbisken med sjel fra fordums tid er vel en beskrivelse jeg kan gi denne!