Enten eller....

Hvilken ville du valgt?

• Lange 1815

Stemmer: 74 71,8%
  • Lange Saxonia

Stemmer: 9 8,7%
  • GO Senator Chronometer

Stemmer: 12 11,7%
  • GO Senator Regulator

Stemmer: 8 7,8%

• Antall stemmer
    103
@Celter jeg snakker nok på vegne av mange når jeg sier at vi gleder oss til fortsettelsen :)
Det er også riktig så gledelig å se at du ser ut til å ha funnet tilbake noe av både klokke- og postegleden, det kan vi like!!

Hyggelig å høre fra deg adamskater. Gode minner fra GTG hjemme hos meg med klokker, øl og pizza. Det må vi gjenta.
Fortsettelse følger, men jeg må ta noen bilder før jeg røper mitt valg av ny klokke. Nå er jeg dypt inne i de musserende gleder på hytta i Fjällbacka.

Jeg hadde nesten bestemt meg for å kjøpe GO Senator Chronometer, men dere klarte faktisk å omvende meg. Det overveldende flertallet for 1815, samt en henvendelse fra et meget hyggelig forummedlem gjorde at valget falt på:

"drumroll"
.
.
.
.
.
.

Lange 1815 Up/down i hvitt gull. (39 mm) Klokken er 6 mnd. gammel LNIB. Valget var egentlig enkelt da jeg så klokken. Tror dette blir en keeper !

Gratulerer, @Celter!

Tatt ut av Tidemann? Har Tidemann fått inn Lange?
Denne topper alt.

Jeg hadde nesten bestemt meg for å kjøpe GO Senator Chronometer, men dere klarte faktisk å omvende meg. Det overveldende flertallet for 1815, samt en henvendelse fra et meget hyggelig forummedlem gjorde at valget falt på:

"drumroll"
.
.
.
.
.
.

Lange 1815 Up/down i hvitt gull. (39 mm) Klokken er 6 mnd. gammel LNIB. Valget var egentlig enkelt da jeg så klokken. Tror dette blir en keeper !