Endelig!

Medlem
16. des. 2012
Innlegg
42
Sted
Kolbotn
Hei!
Ble tipset om denne siden av en bekjent og det er med stor glede jeg leser og ser masse spennende og pent.
Hvor bra det er for lommeboka å bli fast leser av denne siden er jo en helt annen sak ;)

Jeg har alltid hatt en stor interesse for klokker, helt siden jeg fikk en Casio kalkulatorklokke til jul som 8 åring. Husker faktisk alle detaljer fra den utpakkingen, selv i dag, 25 år etter :)

Min første ”ok” klokke var en Seiko Kinetic, og i fjor fikk jeg en Tissot T-Race av fruen. Veldig fornøyd med denne klokka, og den går til det meste, både dress på jobb, og shorts på sommeren.
Uansett…jeg har alltid hatt et godt øye til Breitling. Jeg syns de er røffe samtidig som de har pene detaljer, og ettersom jeg er en kraftig kar så må jeg ha en kraftig klokke.
Syntes også at det snart var på tide å gå inn i de ”voksnes” rekker og kjøpe et skikkelig ur (med all respekt for Seiko og Tissot).

For 3 mnd siden var jeg på Hvelpelund i København, og der så jeg min neste klokke.
En Breitling For Bentley Motors T. Dog så hadde de kun modellen som var med brun skive og brun crocorem med c-lås. Der og da var denne comboen knallfin, men jeg klarte faktisk å styre mine impulser og kjøpte den ikke der. STOLT :cool:

Etter at jeg kom hjem fikk jeg ikke tankene mine bort fra den klokka, og etter 3 uker med nøye vurderinger så kjøpte jeg klokka, men jeg valgte med sort skive, sort crocorem med foldelås.
Følte dette var et riktigere valg for meg og jeg angrer ikke et sekund! Perfekt for meg :)

Så nå sitter jeg her med et stort smil og nyter mitt nye ur!
Julegave og pappagave (ble 2 barnsfar for 3 uker siden) til meg selv etter et fantastisk 2012 :D

Gleder meg til å lese, se bilder, få masse tips og gode impulser fra dere alle!
 
Gratulerer med klokke og barn og velkommen til forumet. Dine antagleser om forumets innvirkning på lommeboken er nok ganske riktig for flere av oss her inne :D
 
Velkommen og grattis med nytt ur, bilder legg ut masse bilder:). Lommeboken din kommer nok til å kjenne at du er blitt medlem av TS.

Ps grattis med kid og!
 
Hjertelig velkommen til sonen og gratulerer med både breitling og unge#2. Last ned photobucket og last opp bilder. Vi må se dem før vi tror..
 
Hjertelig velkommen til sonen og gratulerer med både breitling og unge#2. Last ned photobucket og last opp bilder. Vi må se dem før vi tror..

Takk og takk :)
Skal legge ut bilder, forhåpentligvis i løpet av dagen.
Tenkte også å gjøre en unboxing, selv om den kommer noen uker etter ;)

Må bare få lastet ned Photobucket, ettersom det er den enkleste måten.
Trodde det var så enkelt som å ta bilder fra pc`n og veldig enkelt laste de opp?!
Da kunne jeg tatt bilder med speilrefleksen i stedet...
(Altså uten å måtte laste ned programvare)
 
Redigert:
Velkommen til vår verden, hvor estetikk og fin-mekanikk møtes i vakre ur. Det må nesten sies at det ikke trenger å koste skjorta, men ettersom interressen og kunnskapene bygges, blir det fort slik ;)
 
Takk og takk :)
Skal legge ut bilder, forhåpentligvis i løpet av dagen.
Tenkte også å gjøre en unboxing, selv om den kommer noen uker etter ;)

Må bare få lastet ned Photobucket, ettersom det er den enkleste måten.
Trodde det var så enkelt som å ta bilder fra pc`n og veldig enkelt laste de opp?!
Da kunne jeg tatt bilder med speilrefleksen i stedet...
(Altså uten å måtte laste ned programvare)

Photobucket e webbasert og du kan laste bilder driekte fra pcen din, det e så enkelt. Eller bruke apps på itelefon eller android.
 
Pics, or it didn't happen. Vi kommer til å gnåle om bilder helt tid de ligger ute :p

Hjertelig velkommen og gratulerer med barskt ur!

Hehe! Nei, it didn´t happen
Ja, det finnes kanskje sånne loosere her inne, som skryter på seg saker og ting?!
Men her er premieren for bildedeling for min del.
Legger ut en unboxing snart også for de av de som ønsker.

6_zpsd6133ae6.jpg
[/IMG]Flere fine bilder der av min nye godsak!