Drøyt et par tusenlapper ny tror jeg. Jeg solgte en for et par månder siden for 1250 her på forumet.
Drøyt et par tusenlapper ny tror jeg. Jeg solgte en for et par månder siden for 1250 her på forumet.
Jeg har en spenne liggende til min Speedy som heller ikke har fått rem ennå. Den har modellnummer 94521813, og er Omegas standard 18mm foldespenne. Jeg måler den fint til 18mm over baretten med tommestokk.
Så jeg tror nok at du har fått en 16mm spenne ut fra nummeret. Er spennen din i børstet stål? Så vidt jeg kan google indikerer 13 polert og 33 børstet utførelse.
Prøv å måle spennen. Nå har jo Omega originale 20/16-remmer også, men så vidt jeg har forstått er det mest vanlig med 20/18 (og det ser uansett bedre ut etter min mening.)
Ossur Soleim i Tordenskioldsgate selger Kuki reimer i alle farger og skinnkvaliteter. Bør sjekkes ut.
Virker ikke denne da ganske rimelig? Noen som har erfaringer med denne butikken? Omega Deployment buckle 94521813
Fører monologen min videre jeg
Noen som har erfaringer med portalen ioffer.com? Det er en fyr der som har gode tilbakemeldinger og tilbyr forskjellige foldespenner, men jeg kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg ser hvor lave prisene er...
Omega deployment clasp for 18mm for sale
for 18mm Omega deployment clasp for sale
Omega Seamaster Leather Watch band WITH DEPLOYMENT CLAS for sale