Endelig! Ny klokke...

Gratulerer med dagen og ikke minst ultrakul klokke!
Det der synes jeg var en av de kuleste Seikoene! Er det black steel?:cool:
 
takker og bukker.....

Den er black steel ja, egentlig kul lenke også, men jeg måtte bare prøve rem..... Ellers ble jeg overrasket over hvordan festene til rem lenke er plassert så perfekt inn til kassen, at uoriginal rem så ut til å komme rett fra fabrikken.

Ofte blir det jo litt avstand mellom kassen og der hvor pin står, slik at det blir en glippe med "luft", som regel får dette passere, men av og til er det irriterende.

Er i det hele tatt så mange detaljer på klokken at en nesten begynner å undre om man betaler LITT mye for kvalitet fra JURA..... Nå skal jeg ikke overdrive heller, men den blir nok på armen en stund.....
 
Kjøpt privat på nettet...

Så vidt jeg vet (og jeg vet, jeg tipset kona ved å sende diverse linker til klokker på finn.no ;) ) så ble den kjøpt av en privatperson her i Norge. Har nok kostet ca 1200,- og var da helt ny med tags og plast.....

Den skal forresten ha omtrent 42mm i dm, men ser egentlig mye større ut på armen, er vant til å gå med 46mm, men denne "føles" nesten mektigere.......
 
Hei og grattis med ny anskaffelse.
Har den selv i hvit skive. Her får man mye klokke for pengene synes jeg.

Kjøpte min på Chronograph.com
Solid hverdags klokke :)
 
Model : SNZF53K1

Tok en titt på chronograph.com akkurat og fikk opp denne til 225$.....
 
Grattisd med vel overstått bursdag og snill kone som har skjønt ett og annet:D:D